ارایه پوشش‌های نوین بیمه کوثر برای رزمندگان جبهه تولید کشور

کارکنان شرکت بیمه کوثر با افزایش دارایی، سرمایه‌گذاری متنوع و انعقاد قرارداد با سازمان‌های بزرگ توانستند با 27درصد افزایش فروش در عرصه حمایت از فعالان اقتصادی نقش موثری را ایفا کنند.
کد خبر: ۴۱۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ - 23August 2020

ارایه پوشش‌های نوین بیمه کوثر برای رزمندگان جبهه تولید کشوربه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، مجید مشعلچی فیروزآبادی مدیر عامل بیمه کوثر  اظهار داشت: با تبعیت از پیام حضرت امام خامنه‌ای که سال جدید را سال جهش تولید نام نهادند، تمامی عزم، اراده و همت خود را به کار خواهیم گرفت تا با ارائه پوشش‌های بیم‌های مناسب برای رزمندگان جبهه تولید کشور، سال جدید را سالی سرشار از موفقیت در عرصه‌های مختلف و بهویژه سنگر تولید رقم بزنیم.

مشعلچی فیروزآبادی تاکید کرد: حال بر آنیم تا با بهره‌گیری از نیروی انسانی کارآمد و باتجربه، استفاده از تمام منابع و امکانات موجود، ارتقای ساختار اداری و مدیریتی و گسترش آگاهی، به گونه‌ای عمل کنیم که افزایش رضایت ذینفعان و توسعه مشارکت عمومی در راستای اهداف و برنامه‌های بیمه کوثر تحقق یابد.

وی خاطرنشان‌کرد: کسب پرتفوی بالغ بر سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی و افزایش ۵۲ درصدی نسبت به عملکرد سال ۱۳۹۸ با رویکرد مدیریت بهینه ترکیب فروش و سودآوری، توسعه و کسب سود در حوزه بازار قبولی اتکایی، استمرار کسب سطح یک توانگری مالی در صنعت بیمه، تمرکز بر تمدید و نگه داشت بیمه گذاران کم ریسک با هدف افزایش نرخ ماندگاری مشتریان به ۶۰ درصد، تلاش حداکثری و جذب بازار‌هایی جدید، همکاری با شرکت‌های بیمه‌گر اتکایی، کسب رضایت ذینفعان سهام‌داران با افزایش فروش نقدی و ایجاد جریان نقدینگی، کاهش مدت زمان پرداخت خسارت با رعایت آیین‌نامه‌ها و دستوالعمل‌ها به منظور افزایش رضایت مشتریان، کاهش سهم شکایت بیمه کوثر از کل شکایت صنعت، پاسخگویی ۲۴ ساعته و راه اندازی مدل ارتباط توسعه یافته (XRM) و راه اندازی مجتمع‌های تخصصی بیمه‌گذاران بزرگ از برنامه‌های امسال شرکت است.

مدیرعامل بیمه کوثر افزود: تحقق سود هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی در بخش سرمایه‌گذاری، دستیبابی به سود عملیات بیمه‌گری و کاهش زیان بیمه‌گری، انعقاد قرارداد با مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان هلال‌ احمر، آستان قدس رضوی، حرم حضرت معصومه (س) و ... از جمله دستاور‌های این شرکت در سال ۹۹ بوده است.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار