ششمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی (۶)/ رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیرو‌های مسلح:

سه تیم از ایران به مسابقات بین‌المللی نظامی ۲۰۲۰ روسیه اعزام شدند

امیر سید کمال پیمبری گفت: امسال به دلیل گسترش فراگیری ویروس کرونا فقط سه تیم نفربر، توپخانه و حافظان نظم به مسابقات بین‌المللی نظامی ۲۰۲۰ روسیه اعزام شدند.
کد خبر: ۴۱۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ - 23August 2020

اعزام سه تیم از ایران برای شرکت در مسابقات بین المللی نظامی ۲۰۲۰ روسیه/ انصراف از میزبانی دو مسابقه «غواصی عمق» و «گشت جاده ای»امیر سرتیپ دوم «سید کمال پیمبری» رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره شرکت ایران در مسابقات بین المللی نظامی ۲۰۲۰ روسیه اظهار داشت: امسال با توجه به همه‌گیری کرونا در ایران و سایر کشور‌ها و بنا بر نظر اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح مقرر شد تا سه تیم از کشورمان در این دوره از مسابقات حضور یابند.

وی افزود: این مسابقات امسال با محوریت روسیه و میزبانی ۱۱ کشور برگزار می‌شود با این توضیح که ما برای پنجمین دوره است که در مسابقات یادشده شرکت می‌کنیم.

رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیرو‌های مسلح گفت: ما برای شرکت در مسابقات نظامی روسیه آمادگی اعزام هفت تیم را داشتیم، اما به دلیل گسترش فراگیری ویروس کرونا فقط سه تیم «نفربر»، «توپخانه» و «حافظان نظم» به این مسابقات اعزام شدند.

امیر پیمبری عنوان کرد: با توجه به موضوع کرونا، جمهوری اسلامی ایران از میزبانی دو مسابقه «غواصی عمق» و «گشت جاده‌ای» کناره‌گیری کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها