فرماندار شهرستان قصرشيرين:

شهیدان رجایی و باهنر الگوی بارز خدمتگزاری صادقانه به مردم هستند

مرادعلی تاتار گفت:شهیدان رجایی و باهنر الگوی بارز خدمتگزاری صادقانه به مردم هستند که با ایمان و اخلاص توانستند به درجه رفیع شهادت نایل شوند.
کد خبر: ۴۱۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶ - 23August 2020

شهیدان رجایی و باهنر الگوی بارز خدمتگزاری صادقانه به مردم هستندبه گزارش دفاع‎پرس از كرمانشاه، «مرادعلی تاتار» فرماندار شهرستان قصرشيرين امروز در دومین روز از هفته دولت با تجلیل از رشادت‌های شهیدان رجایی و باهنر در آیین غبار‌روبی، گلباران و عطرافشانی مزار شهدای اين شهرستان برگزار شد اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی بارز خدمتگزاری صادقانه به مردم هستند که با ایمان و اخلاص توانستند به درجه رفیع شهادت نایل شوند.

فرماندار قصرشیرین گفت: شهدا مایه فخر، عظمت و اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که رشادت‌های آن‌ها باعث شده امروز کشورمان در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: دولت خدمات بسیار زیادی انجام داده و در شرایط کنونی نیز با وجود تحریم های دشمن، هر روز شاهد درخشش کشورمان در بخش های مختلف علمی و تولیدی هستیم از این رو این خدمات و عملکرد باید بازگو شود.

این مسئول گفت: ما باید با تاسی از شهیدان برای خدمت به مردم تلاش کنیم و بدانیم که هیچ چیز به اندازه خدمت و تلاش برای رفاه مردم ماندگار نخواهد شد.

در این آیین، شرکت کنندگان با قرائت فاتحه و اهدای شاخه‌های گل و عطرافشانی مزار شهدا، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها