امام جمعه بروجرد:

پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف به برکت خون شهدا است

حجت‌الاسلام «سیدعلی حسینی» گفت: ایران اسلامی به برکت انقلاب و خون شهدا امروز در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری و نظامی پیشرفت‌های بزرگی داشته است.
کد خبر: ۴۱۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰ - 23August 2020

پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف به برکت خون شهدا است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، امروز حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد در دیداری که به مناسبت هفته دولت با مسئولان این شهرستان داشت، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: تشکیل حکومت اسلامی و دولت اسلامی از آرزوهای انبیا و اولیای خداوند بود که در زمان ما و به رهبری امام خمینی(ره) محقق شد.

امام‌ جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به برکت انقلاب و خون شهدا امروز در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری و نظامی پیشرفت‌های بزرگی داشته است.

حسینی اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب و خون شهدا پایگاه‌های آمریکا توسط ایران مورد هدف قرار می‌گیرد و آنان هیچ اقدامی نمی‌توانند انجام دهند.

وی بیان داشت: مسئولان باید به شکرانه نعمت انقلاب به ملت خدمت کنند و باید تلاش کنند تا مردم به انقلاب امیدوار شوند.

امام‌ جمعه بروجرد ادامه داد: مسئولان باید از ظرفیت متخصصین و سرمایه‌داران برای توسعه شهرستان استفاده کنند و افق دید وسیع‌تر داشته باشند.

حسینی اضافه کرد: مسئولین باید مشکلات را آسیب‌شناسی و آن‌ها را درجه‌بندی کرده و از نخبگان و متخصصین برای رفع آن‌ها استفاده کنند.

این مسئول تصریح کرد: برای توسعه شهرستان بروجرد همه مدیران و مردم با همدلی و همفکری باهم کار و تلاش کنند و شهرستان را از لحاظ علمی و آموزشی و فرهنگی و عمرانی توسعه دهند.

امام‌ جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: تیمی برای نظارت بر هیات مذهبی تشکیل شود تا در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت کنند و در صورت عدم رعایت به‌شدت برخورد شود.

حسینی اضافه کرد: بازار و اصناف نسبت به فضاسازی محرم اقدام کنند و چهره شهر باید عزادار امام حسین(ع) نشان داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار