مدیر ارتباطات روابط عمومی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع):

شهدای اصناف فراگیری جریان دفاع مقدس را ثابت می‌کنند

«سید حسن حسینی نوده» گفت: ۱۱ هزار شهید اصناف در کشور و هزار شهید اصناف در استان قم داریم و این موضوع همه گیری و گستردگی جریان دفاع مقدس را در جامعه نشان می‌دهد.
کد خبر: ۴۱۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷ - 23August 2020

شهدای اصناف فراگیری جریان دفاع مقدس را ثابت می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «سیدحسن حسینی نوده» مدیر ارتباطات  روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) امروز در جمع تعدادی از اصحاب رسانه به مناسبت روز بسیج اصناف اظهار داشت: ۵۰۰ شهید ترور و ۱۱ هزار شهید متعلق به اصناف کشور هستند و این نشان می‌دهد دفاع مقدس متعلق به همه قشر‌های جامعه است.

وی یک ششم شهدای استان قم را متعلق به اصناف دانست، سپس با اشاره به سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر افزود: شهید رجایی فردی بود که از پست و مقام و مسئولیت فقط و فقط برای کسب رضای خداوند و خدمت به مردم بهره جست و خادمی بی منت برای ملت بود.

حسینی تصریح کرد: ساده‌زیستی، صبر، اخلاص، کار کردن فقط برای رضای خداوند، پرکار و پرتلاش بودن، داشتن روحیه جهادی و خستگی ناپذیری از ویژگی‌های بارز و شاخص این دو شهید بزرگوار بود.

این مسئول با اشاره به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد: رجایی و باهنر این طور نبوده که ریاست در آن‌ها تاثیر کرده باشد بلکه آن‌ها در ریاست تاثیر کرده بودند یعنی آن‌ها ریاست را آورده بودند زیر چنگ خودشان ریاست آن‌ها را نبرده بود تحت لوای خودش و این یک درسی است که انسان باید از آن‌ها یاد بگیرد.

مدیر ارتباطات روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) همچنین با اشاره به فرمایشی از رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: این دو عنصر رجایی و باهنر را باید به عنوان عناصر فراموش نشدنی در تاریخ دولت و انقلاب خودمان همواره به یاد داشته باشیم، همه مدیران دولتی ما و مسئولان نظام ویژگی‌های شخصیتی این دو عزیز را مثل ساده‌زیستی، خدمت به مردم، الگو و اسوه خودشان بدانند به خصوص در این برهه زمان و شرایط نامساعد اقتصادی که مردم تحمل می‌کنند و با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این همدلی مردم و مسئولان در این شرایط خاص اقتصادی بسیار مهم ضروری و حیاتی است، مسئولان نظام و مدیران اجرایی و همه دستگاه‌های ما باید از ویژگی‌های شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر که شیفته خدمت به مردم بودند نه تشنه قدرت و ثروت، الگوگیری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار