رئیس پلیس پیشگیری ناجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

راه‌‌اندازی طرح داشبورد فرماندهی بر روی خودرو‌های گشتی پلیس

سردار مهدی معصوم‌بیگی بیان اینکه هم‌اکنون از داشبورد فرماندهی در خودروهای گشتی پلیس استفاده می‌کنیم، گفت: در این طرح نقاط جرم‌خیز یا نقاطی که در آن جرم روی داده، توسط سیستم داشبورد فرماندهی تجزیه و تحلیل می‌شود.
کد خبر: ۴۱۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ - 24August 2020

راه‌‌اندازی طرح داشبورد فرماندهی بر روی خودرو‌های گشتی پلیس/ تجزیه و تحلیل مناطق جرم‌خیز توسط طرح داشبورد فرماندهیسردار «مهدی معصوم‌بیگی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص اقدامات این پلیس در راستای هوشمندسازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها اظهار داشت: هوشمندسازی یکی از اولویت‌های اساسی پلیس پیشگیری است و در این رابطه طرح‌هایی آماده شده است.

وی ادامه داد: برای افزایش بهره‌وری، خدمات‌رسانی بهتر به مردم و تسریع امور، کاهش هزینه‌ها و کم کردن اصطکاک مأموران انتظامی با مردم، به سمت هوشمندسازی حرکت کردیم و حتماً این روند را با شتاب و سرعت بیشتری طی می‌کنیم.

رئیس پلیس پیشگیری درباره تجهیز نیروهای این پلیس به البسه دوربین‌دار گفت: حوزه فناوری و الکترونیک، بسیار وسیع است و استفاده از فناوری و تجهیزات مرتبط با آن در هر حوزه‌ای کارکرد دارد. در حوزه البسه دوربین‌دار نیز اقدماتی در سال‌های گذشته انجام شده و توسعه و تقویت آن از برنامه‌های پلیس پیشگیری است.

سردار معصوم‌بیگی یکی از برنامه‌های پلیس پیشگیری را هوشمندسازی گشتی‌های پلیس پیشگیری عنوان کرد و گفت: این موضوع با جدیت دنبال خواهد شد و بخشی از این هوشمندسازی با عنوان هدایت هدفمند گشتی‌ها با نصب ABLS و GPS بر روی خودرو گشتی‌های پلیس پیشگیری در حال انجام است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون از داشبورد فرماندهی استفاده می‌کنیم، گفت: در این طرح نقاط جرم‌خیز یا نقاطی که در آن جرم روی داده، توسط سیستم داشبورد فرماندهی تجزیه و تحلیل می‌شود و متناسب با شرایط، گشتی‌های کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و یگان‌های امداد به محدوده‌های مد نظر اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار