امام جمعه موقت تهران:

پاسداران در عرصه‌های کمک‌رسانی به مردم حضوری فعال داشته‌اند

حجت‌الاسلام صدیقی با اشاره به اهمیت حضور در جبهه خدمت‌رسانی گفت: پاسداران در هر جا که نیاز بوده، مانند کمک‌رسانی در هنگام وقوع سیل و زلزله و شیوع بیماری، حضوری فعال داشته‌اند.
کد خبر: ۴۱۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ - 24August 2020

پاسداران در عرصه‌های کمک‌رسانی به مردم حضوری فعال داشته‌اندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «کاظم صدیقی» امام‌ جمعه موقت تهران صبح امروز در رزمایش کمک مومنانه نیروی زمینی سپاه که در محل ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: سپاهیان کسانی هستند که در میدان جبهه مدال عشق گرفتند؛ لذا می‌دانند که انجام تکلیف و جهاد نفس و دوری از تکبر، حسد، بخل و خودبینی و خودنمایی مهم‌تر از هر اقدامی است.

وی با بیان اینکه برخی جوانان که پای منبر‌های ما می‌آیند، عنوان می‌کنند که نمی‌توانند چشم خود را کنترل کنند، افزود: اینکه ما فقط خدا و‌ پیغمبر را قبول داشته باشیم، کافی نیست، بلکه باید همه اعضای بدن ایمان داشته باشند.

امام‌ جمعه موقت تهران ادامه داد: پاسداران ما فقط یک نظامی نیستند، بلکه علاوه بر پاسدار بودن، اسوه، آموزگار و الگو برای نسل‌های آینده هم هستند؛ زیرا هر جا جهاد جان لازم بوده از آن دریغ نکردند و هر جا هم جهاد مالی لازم بوده، باز هم در صحنه حاضر بوده‌اند.

حجت‌الاسلام صدیقی عنوان کرد: ارزش حضور در جبهه خدمت‌رسانی کمتر از ارزش حضور در جبهه نظامی نیست؛ به همین دلیل است که هر جا به حضور شما نیاز بوده مانند کمک‌رسانی در هنگام وقوع سیل و زلزله و شیوع بیماری، شما پاسداران حضوری فعال داشته‌اید.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها