نماینده مردم شهرستان‌های تفت و میبد مطرح کرد؛

حل مشکل اشتغال خانواده معظم شهدا و ایثارگران در اولویت امور

سید «جلیل میرمحمدی» گفت: رسیدگی به مسائل فرهنگی و حل معضل اشتغال خانواده معظم شهدا و ایثارگران باید توسط بنیاد شهید در اولویت قرار گیرد و نهادها و سازمان‌های دیگر این نهاد را برای اجرای آن یاری رسانند.
کد خبر: ۴۱۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ - 24August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سید «جلیل میرمحمدی» نماینده مردم شهرستان‌های «تفت» و «میبد» در مجلس شورای اسلامی در نشست با حجت‌الاسلام «عباس زارع» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد به مناسبت هفته دولت و گرامی‌داشت خاطره شهیدان رجایی و باهنر با بررسی مشکلات ایثارگران استان گفت: اجرای کامل قانون جامع موجب حل بسیاری از مطالبات ایثارگران می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی افزود: در این مورد سال‌های گذشته اقداماتی توسط مسوولان برای اجرای کامل آن در کشور صورت گرفته است ولی به خاطر اهمیت موضوع کافی نیست و نمایندگان مجلس  بر اساس مقررات، کار نظارت عالیه خود را برای تحقق آن انجام می‌دهند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: خدمت به جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی و خانواده‌های معزز شهدا، یک وظیفه دینی، ملی و انقلابی است و قطعا مجلس با کمال افتخار رسالت خود را در دوره جدید با همراهی سایر بخش‌ها انجام می‌دهد.

میرمحمدی، پیگیری مسائل فرهنگی و اشتغال جامعه ایثارگری را ضروری خواند و تصریح کرد: رسیدگی به مسائل فرهنگی و حل معضل اشتغال خانواده معظم شهدا و ایثارگران باید توسط بنیاد شهید در اولویت قرار گیرد و نهادها و سازمان‌های دیگر این نهاد را برای اجرای آن یاری رسانند.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد در این نشست گزارشی از وضعیت این نهاد و اقدام‌های انجام شده ارائه کرد و از نماینده مجلس خواست تا برای رفع مشکلات جامعه ایثارگران پیگیری های لازم را انجام دهد.

حجت‌الاسلام عباس زارع اجرای قانون جامع ایثارگران را موجب حل بسیاری از مطالبات ذکر کرد که به همت و همراهی نمایندگان مجلس و مسئولان اجرایی نیاز دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار