چهل‌سالگی سرو/ امیر «گرامی» در نشست آموزش مجازی علوم و معارف دفاع مقدس مطرح کرد؛

حمایت از آموزش معارف دفاع مقدس به کارکنان وزارتخانه‌ها/ آمادگی برای برگزاری آموزش‌های الکترونیکی

مسوول سازمان آموزش و پژوهش‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: آمادگی داریم آموزش‌های مربوط به دوران دفاع مقدس را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم که در همین راستا در وزارت آموزش پروش کار با آموزش تعدادی از معلمین آغاز شده است.
کد خبر: ۴۱۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳ - 24August 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، امیر «حمیدرضا گرامی» مسوول سازمان آموزش و پژوهش‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست «آموزش مجازی و آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس ویژه کارکنان دولت» درباره برخی فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه آموزشی دفاع مقدس توضیح داده و اظهار داشت: در بخش آموزش و پژوهش فعالیت‌های خوبی انجام شده است. ما یک هزار و ۶۰۰ استاد برای دروس دفاع مقدس داریم که در دانشگاه‌های سراسر کشور دو واحد درسی «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» را با اصول و روش‌های دانشگاه تدریس می‌کنند که مصوبات آن در شورای انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده و موضوعاتش تدوین شده است.

وی به هدف برگزاری نشست فوق اشاره کرد و گفت: دلیل دعوت از نمایندگان وزارتخانه‌ها این است که از آموزش مبانی دفاع مقدس پشتیبانی کرده و به کارکنان خود نیز آموزش دهند. این کار به صورت پایلوت برای بیش از ۴۰۰ کارمند انجام شده است. 

وی افزود: آمادگی داریم این آموزش‌ها را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم. در وزارت آموزش و پرورش کار آموزش را با تعدادی از معلمین آغاز کرده و درخواست داریم در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده، این کار به درستی انجام شود. چنانچه می‌بینیم امروز دفاع مقدس به فرهنگ مقاومت تبدیل شده و جوان امروز در میدان مقاومت حضور پیدا می‌کند.

به گزارش دفاع‌پرس، نشست «آموزش مجازی و آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس ویژه کارکنان دولت» با حضور مشاوران وزرا در امور ایثارگران، مدیران کل آموزش وزارتخانه‌ها، معاون آموزش و تربیت ارتش، رئیس حفظ آثار سپاه پاسداران و مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد؛‌همچنین جمعی از مدیران استانی نیز به صورت ویدئو کنفرانس در این مراسم شرکت داشتند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار