سردار «رودکی»:

جبهه مقاومت نتیجه و محصول ۸ سال دفاع مقدس است

فرمانده سپاه فجر استان فارس در دوران دفاع مقددس با بیان اینکه جبهه مقاومت در منطقه نتیجه و دستاوردها و محصول دوران باشکوه 8 سال دفاع مقدس است گفت: جبهه مقاومت در واقع استراتژی بلند مدت حضرت امام (ره) با شعار راه قدس از کربلا می‌گذر بود که امروز به تحقق پیوسته است.
کد خبر: ۴۱۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ - 24August 2020

جبهه مقاومت نتیجه و محصول 8سال دفاع مقدس است/ جبهه مقاومت استراتژی بلند حضرت امام بودسردار سرتیپ پاسدار «محمدنبی رودکی» فرمانده سپاه فجر فارس در دوران دفاع مقدس و رئیس سابق پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس امروز در بازدید از نمایشگاه دائمی دفاع مقدس مرکز فرهنگی دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شیراز با بیان اینکه نتیجه و محصول 8 سال دفاع مقدس جبهه مقاومت است اظهار داشت: جبهه مقاومت در واقع همان استراتژی بلند مدت حضرت امام (ره) با شعار اینکه راه قدس از کربلا می‌گذر بود که امروز به تحقق پیوسته است.

رودکی با اشاره به اینکه نمایشگاه دائمی دفاع مقدس استان که به همت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس شکل گرفته نشانگر حماسه سازی و ایثارگری مردم استان فارس در دفاع مقدس است گفت: این نمایشگاه به خوبی می تواند 8 سال دفاع مقدس و حتی دوران قبل و بعداز انقلاب اسلامی را در بخش‌های مختلف به خوبی به نسل آینده و جوانان منتقل کند.

رئیس سابق پژوهشگاه علوم و معرف دفاع مقدس گفت: استان فارس و یگان‌های این استان در دوران 8 سال جنگ تحمیلی نقش ویژه ای از خود ایفا کردند به نحوی که  رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که استان فارس در قله است.

وی تصریح کرد: چهل سالگی دفاع مقدس یادآور مظلومیت و استقامت مردم و رزمندگان ایران اسلامی در برابر دنیای استکبار جهانی است که در نظر داشتند انقلاب اسلامی نوپا را از بین ببرند، ولی در حال حاضر همه آنها در اهداف خوشان شکست خوردند و رزیم بعث عراق و صدام نیز سرنگون شده است.

رودکی افزود: نه تنها در دوران 8 سال دفاع مقدس کشورهای شرق و غرب با کمک‌های گوناگون به رزیم بعث عراق در مقابل جمهوری اسلامی ایستاده بودند بلکه سازمان‌های بین‌المللی نیز همانند ابرقدرت ها به کشور ما ظلم کردند.

در این بازدید سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گزارشی از برپایی نمایشگاه دائمی دفاع مقدس استان و مراحل ساخت موزه دفاع مقدس فارس ارایه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها