رییس بنیاد شهید در دیدار با خانواده شهید «محمد اندرزگو»:

نقش شهید «اندرزگو» در انقلاب اسلامی فراموش‌نشدنی است

«سعید اوحدی» با بیان اینکه شهید اندرزگو یکی از شهدای بزرگ عرصه انقلاب اسلامی بود، گفت: مبارزات این شهید بزرگوار در راه پیروزی انقلاب اهمیت بسیار زیادی داشت و نقش ایشان در انقلاب اسلامی بسیار پررنگ و فراموش‌نشدنی است.
کد خبر: ۴۱۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱ - 24August 2020

نقش شهید «اندرزگو» در انقلاب اسلامی فراموش‌نشدنی استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید اوحدی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، روز گذشته (یک‌شنبه) همزمان سالروز شهادت شهید «سید علی اندرزگو»، با حضور در منزل این شهید دوران پیروزی انقلاب اسلامی، با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید اندرزگو، بنیاد شهید و امور ایثارگران را نهادی مقدس دانست و گفت: مقدس بودن این نهاد به‌دلیل جامعه هدف مقدسی است که با آن سر و کار دارد و خدمت صادقانه به این عزیزان می‌تواند ضامن ورود به بهشت برای انسان‌ها باشد و از سویی نیز یک لحظه غفلت در این مسیر، می‌تواند عواقب سختی برای انسان داشته باشد.

وی افزود: همان‌طور که خداوند در قرآن کریم فرموده است که شهیدان زنده هستند و چه بسا حضور و نقش آنان در دنیا بیش از دوران زنده بودن‌شان باشد. یکی از نعماتی که خداوند به شهدا داده، امکان شفاعت در روز قیامت است و اولین کسانی که شهدا از مقام شفاعت خود برای آن‌ها استفاده می‌کنند، پدر و مادر، همسر و فرزندان هستند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ضرورت تلاش در مسیر خدمات‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، گفت: بخشی از این خدمات جنبه مادی و بخشی نیز جنبه معنوی و فرهنگی دارند که هر دوی این‌ها دارای اهمیت هستند و باید بکوشیم در مسیر این فعالیت‌ها نهایت تلاش و توان خود را به کار ببندیم. خوشبختانه در این مسیر به یاری خداوند و دعای خیر خود ایثارگران، موفق شدیم بخش قابل توجهی از معوقات مربوط به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را که چندین سال از زمان مقرر پرداخت آن گذشته بود، پرداخت کنیم.

اوحدی با بیان اینکه شهید اندرزگو یکی از شهدای بزرگ عرصه انقلاب اسلامی بود، ادامه داد: مبارزات این شهید بزرگوار در راه پیروزی انقلاب اهمیت بسیار زیادی داشت و نقش ایشان در انقلاب اسلامی بسیار پررنگ و فراموش‌نشدنی است. مأموران رژیم شاه نیز به دلیل نقش مهم این شهید مدت‌ها به‌دنبال ایشان بودند و سرانجام نیز ایشان را مظلومانه به شهادت رساندند.

خاطرنشان می‌شود، همسر و فرزندان شهید اندرزگو نیز در این دیدار به ذکر خاطرات و مسائل مربوط به این شهید پرداختند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار