چهل‌سالگی سرو/ سرهنگ یارمحمدی عنوان کرد؛

لزوم نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تکیه بر فضای مجازی

کارشناس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس باید در حوزه اندیشه، باور و منش با تکیه بر آموزش مجازی نهادینه شود.
کد خبر: ۴۱۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ - 24August 2020

نگاه مناسبتی بالاترین ظلم به دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرهنگ یارمحمدی کارشناس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در نشست «آموزش مجازی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» بالاترین ظلم به دفاع مقدس را نگاه مناسبتی به این رویداد دانست و اظهار داشت: دفاع مقدس باید نهادینه شود به ویژه در حوزه اندیشه، باور و منش که بخشی از آن توسط آموزش مجازی اتفاق می‌افتد.

وی اضافه کرد: همه ۸۰ میلیون ایرانی به ایثارگری ایثارگران مدیون هستیم.

یارمحمدی تصریح کرد: تاریخ دفاع مقدس اگر درست نوشته نشود مثل جنگ جهانی دوم و قحطی بزرگ ایران می‌شود که اطلاعات درستی از آنها در دسترس نیست. تاریخ دفاع مقدس باید درست نوشته شود. ما هنوز به خوانش‌های بومی از دفاع مقدس وارد نشده‌ایم.

وی در رابطه با درس دفاع مقدس بیان کرد: ۱۴ درس در موسسه «رایادرس» با ۱۰ استاد در ۳۲ جلسه، میانگین هر درس ۱۹ دقیقه با حدود ۱۱ ساعت درس مفید تولید شده است.

وی در خصوص گنجاندن مطالبی درباره حضور اقشار مختلف در دفاع مقدس بیان کرد: اقشار مختلف و حضور آنان در دفاع مقدس در دروس مذکور آورده شده است.

گودرزی نماینده وزارت کار و امور اجتماعی نیز در این نشست به اهمیت عملی شدن آموزش‌ها برای تاثیرگذاری بیشتر اشاره کرد و خواستار جذاب کردن مطالب در فضای مجازی شد.

احمدزاده نماینده وزارت نیرو نیز گزارشی از فعالیت‌های این وزارتخانه در رابطه با ترویج فرهنگ دفاع مقدس از جمله انتشار کتابی در خصوص آسیب تاسیسات کشور در زمان جنگ و نیز استخدام خانواده شهدا و ایثارگران در این وزارتخانه ارائه کرد.

نشست «آموزش مجازی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پیش از ظهر امروز (دوشنبه) با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار