چهل‌سالگی سرو/

برنامه‌های ارتش در هفته پانزدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های هفته پانزدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را با رویکرد دفاع مقدس تداوم نهضت عاشورا، نقش پدافند هوایی در جنگ و بزرگداشت شهدای ترور برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۱۲۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۷ - 28August 2020

برنامه‌های ارتش و سپاه در هفته پانزدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، هفته پانزدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با عنوان دفاع مقدس تداوم نهضت عاشورا، نقش پدافند هوایی در دفاع مقدس و بزرگداشت شهدای ترور برگزار می‌شود.

بر این اساس، برنامه‌های نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفته پانزدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مقارن با هشتم تا چهاردهم شهریور به شرح ذیل است:

ستاد آجا در این هفته برنامه انتشار مستندات مکالمات سایت‌های شنود در دوران دفاع مقدس را بر عهده دارد و نیروی زمینی ارتش اعزام ۵۰۰ نفر از اعضای خانواده‌های شهدا را به مشهد مقدس و اجرای نشست تخصصی تبیین ابعاد امر به معروف و نهی از منکر  را در دستور کار خود قرار داده است.

نیروی پدافند هوایی ارتش در هفته پانزدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه تجدید بیعت فرماندهان و کارکنان نیرو را با فرمانده معظم کل قوا به مناسبت روز نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در دستور کار دارد. همچنین این نیرو در استان قم یادواره ۱۱۰ شهید ارتش را برگزار می‌کند.

برپایی نمایشگاه راهیان نور در مناطق شمال غرب و غرب و همچنین برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع نقش پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس از دیگر فعالیت های نیروی پدافند هوایی ارتش در این هفته است.

بر اساس این گزارش، نیروی هوایی ارتش در این بازه زمانی نشست تبیین «دفاع مقدس امتداد عاشورا» را برگزار می‌کند. همچنین برگزاری مراسم شب خاطره و تجلیل از آزادگان این نیرو و برپایی نمایشگاه راهیان نور در مناطق شمال غرب و غرب و همچنین تهیه و انتشار کلیپ نقش پدافند نیروی هوایی در دفاع مقدس ازجمله برنامه‌های نهاجا در این هفته است.

مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران صنعت چاپ آثار دفاع مقدس و نشست تخصصی بررسی و تبیین عملیات‌های هوایی کربلای ۲ و ۳ از دیگر برنامه‌هایی است که نیروی هوایی ارتش در این هفته برگزار می‌کند.

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در هفته پانزدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس نشست تبیین جایگاه نهضت عاشورا در دوران دفاع مقدس و نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع دفاع مقدس و نهضت عاشورا را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار