جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد؛

آمادگی بسیج برای اجرای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد در محله‌ها

سردار سرتیپ سپهر از آمادگی سازمان بسیج مستضعفین در سطح محلات برای اجرای برنامه‌های جدید فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۴۱۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴ - 24August 2020

آمادگی بسیج برای اجرای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد در محله‌هابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمدحسین سپهر» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست تخصصی ویدئوکنفرانسی پیشگیری از اعتیاد و افتتاح پروژه‌های استانی که در مجموعه فرهنگی شقایق برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی سازمان بسیج تمهیداتی را برای مبارزه با مواد مخدر در نظر گرفته و به این عرصه ورود کرده است.

وی با بیان اینکه هشت اردوگاه درمانی از سوی بسیج برای درمان معتادان اختصاص داده شده است، افزود: سازمان بسیج به وظایف خود برای کنترل مواد مخدر عمل می‌کند و بسیج در رابطه با خدمت‌رسانی به مردم ظرفیت‌های گسترده‌ای دارد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای جمع‌آوری معتادان متجاهر و درمان معتادان و نیز مقابله با باندهای قاچاق مواد مخدر ظرفیت‌های بزرگی در بسیج وجود دارد؛ لذا آمادگی داریم در سطح محلات نیز اقدامات ایجابی، فرهنگی و پیشگیری، برنامه‌های جدیدی را با ستاد مبارزه با مواد مخدر تنظیم و اجرایی کنیم.

سردار سپهر تأکید کرد: معتقدیم تنها راه مقابله با اعتیاد، مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر نیست؛ چراکه باید از ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی نیز برای مقابله با اعتیاد استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها