رونمایی از داستان شهید «رئیسعلی دلواری» در کتاب درسی پایه پنجم ابتدایی

به مناسبت یکصد و چهارمین سالگرد شهادت شهید «رئیسعلی دلواری» و روز ملی مبارزه با استعمار از داستان شهید «رئیسعلی دلواری» در کتاب درسی پایه پنجم ابتدایی رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ - 24August 2020

رونمایی از چاپ داستان شهید «رئیسعلی دلواری» در کتاب درسی پایه پنجم ابتداییبه گزارش  دفاع‌پرس از بوشهر، «سیدحسین ناظر» مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر، امروز در جمع اعضای ستاد برگزاری یکصد و چهارمین سالگرد شهادت شهید «رئیسعلی دلواری» و روز ملی مبارزه با استعمار اظهار داشت: در روز ملی مبارزه با استعمار، شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی سراسر کشور مهمان خانه رئیسعلی دلواری می‌شوند.

وی گفت: امسال برای اولین بار مردم سراسر کشور در یک ارتباط زنده رادیویی و تلویزیونی مهمان خانه رئیسعلی دلواری می‌شوند و با رشادت‌های دو قرن مقاومت مردم ایران در مقابله و مبارزه با استعمار انگلیس آشنا می‌شوند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر از تولید و پخش بیش از دو هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فراملی در این زمینه خبر داد.

ناظر خاطزنشان کرد: علاوه بر پخش سریال، فیلم مستند، سرود و خبر به این مناسبت مجموعه انیمیشن بچه‌های دریا ویژه مبارزه مردم و کودکان با استعمار انگلیس در دوره دلیران تنگستان و مقاطع مختلف تاریخی است.

در این جلسه اعضای ستاد برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید رئیسعلی دلواری به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

برگزاری رزمایش دریایی اقتدار، برافراشتن پرچم حق‌خواهی، رونمایی از چاپ داستان شهید «رئیسعلی دلواری» در کتاب درسی پایه پنجم ابتدایی، تقدیر و تجلیل از ترویج دهندگان فرهنگ رشادت و مقاومت در طول دو قرن مقاومت و پیروزی ازجمله برنامه‌های یکصد و چهارمین سالگرد شهادت شهید رئیسعلی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار