امام جمعه کلیبر؛

نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی است که شهدا به ما سپرده‌اند/ شهیدان «رجایی» و «باهنر» دولتمردانی انقلابی بودند

حجت‌الاسلام‌ «متقی‌فر» گفت: همه مسئولین در بخش‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت سنگین و خطیری بر عهده‌دارند و آن حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌ عنوان امانتی است که شهدا به ما سپرده‌اند.
کد خبر: ۴۱۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳ - 25August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین «محمدرضا متقی‌فر» امام‌جمعه کلیبر با تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) شهیدان «رجایی» و «باهنر» را دولتمردانی انقلابی و در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و با تأکید بر اهمیت عقلانیت اظهار داشت: علم و عقلانیت در کنار هم می‌تواند باعث عزت و تعالی کشور شود.

وی بابیان اینکه همه وامدار خون شهدا هستیم ادامه داد: همه مسئولین در بخش‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت سنگین و خطیری بر عهده‌دارند و آن حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌ عنوان امانتی است که شهدا به ما سپرده‌اند.

حجت‌الاسلام‌ متقی‌فر در پایان به ‌روز پزشک نیز اشاره کرد و ابراز داشت: این روز را به‌تمامی جامعه پزشکی به‌عنوان سفیران سلامتی مردم که در حال حاضر در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا در تلاش هستند، تبریک عرض کرده و یاد و خاطره شهدای حوزه سلامت را نیز گرامی می‌دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار