افتتاح نمایشگاه آثار شهدای دولت/ تقدیر از خانواده شهدای دولت در موزه شهدا

مراسم تقدیر از خانواده شهدای دولت و افتتاح نمایشگاه آثار این شهدا در موزه شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ - 25August 2020

افتتاح نمایشگاه آثار شهدای دولت/ تقدیر از خانواده شهدای در موزه شهدابه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم افتتاح نمایشگاه اسناد و آثار شهدای دولت به مناسبت هفته دولت پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در موزه شهدا برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، فریده اولاد قباد نماینده مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور داشتند.

وجود ۲۰ هزار شهید خدمت در کشور

اوحدی با اشاره به آثار به نمایش درآمده در موزه شهدا اظهار داشت: بیش از ۹ میلیون سند، آثار هنری و وصایای شهدا داریم که راه اندازی موزه شهدا در استان‌های مختلف از جمله برنامه‌های ماست.

وی به وجود ۲۰ هزار شهید خدمت در کشور اشاره کرد و افزود: ما نیازمند بهره گیری از سیره شهیدان هستیم و شهیدان برای تعالی و رشد جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نکردند. اینگونه مراسمان ادای دینی به شهدا و بستری برای ارتباط با سیره شهیدان است.

یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تلاش دشمنان را در راستای ضربه زدن به ایران اسلامی دانست و گفت: کشور ما با تکیه بر منابع در عرصه‌های مختلف پیشرفت کرده است و مردم با تکیه بر فلسفه ایثار و شهادت در راستای حفظ نظام قدم برداشته اند.

در این مراسم همچنین از خانواده شهیدان علی اکبر سلیمی جهرمی، مسعود علی محمدی، حسن تهرانی مقدم، شهید مصطفی احمدی روشن، جواد فکوری، موسی نامجو، محمدعلی فیاض بخش، محمد قندی، مجمدجواد تندگویان، غلامعلی معتمدی، داریوش رضایی نژاد و محمدجواد باهنر تجلیل شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار