رئیس قوه قضاییه درگذشت حجت‌الاسلام «حسینیان» را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام رئیسی در پیامی درگذشت رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۱۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ - 25August 2020

رئیس قوه قضاییه درگذشت حجت‌الاسلام «حسینیان» را تسلیت گفتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین «روح‌الله حسینیان» نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضاییه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین روح الله حسینیان، در ایام عزای سید و سالار شهیدان عالم، داغی مضاعف بر جان دوستان این یار صدیق حضرت امام رحمت الله علیه و رهبری معظم انقلاب نشاند.

این روحانی شجاع و آزاده، عمر پر برکت خود را از عنفوان جوانی تا آخرین ساعات زندگی، وقف خدمت به مسیر نورانی انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل کرد. مرحوم حسینیان در دوران مبارزات انقلاب اسلامی، در کسوت قاضی و حاکم شرع، در کسوت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی و در مقام یک مورخ برجسته تاریخ انقلاب و رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، تمام تلاش خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی، توسعه نگاه انقلابی و ثبت و ضبط گنجینه‌های تاریخی این انقلاب مصروف کرد و هرگز از مسیر حق و آزادگی منحرف و منصرف نشد.

اینجانب مصیبت درگذشت این همکار قدیمی دستگاه قضا را به خانواده محترم، همسنگران و همکاران ایشان در مرکز اسناد انقلاب اسلامی تسلیت گفته و از خداوند متعال حشر با صاحب این ایام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و صبر برای بازماندگان را مسئلت دارم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار