فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان خبر داد؛

اجرای تمرین آموزشی پرواز در شب با بالگرد‌های ۲۱۴ و ۲۰۶ هوانیروز ارتش

سرهنگ خلبان اعتمادزاده گفت: تمرین آموزشی پرواز در شب این پایگاه با بالگرد‌های ۲۱۴ و ۲۰۶ به‌منظور ارتقاء سطح آموزش و شناسایی باند پروازی، با موفقیت برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ - 25August 2020

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرهنگ خلبان «عباس اعتمادزاده» فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان در خصوص آخرین تست عملیاتی بالگردی در رزم شبانه اظهار داشت: به‌منظور حفظ و ارتقای رزمی خلبانان و کادر فنی تمرین آموزشی پرواز در شب این پایگاه با حضور خلبانان مومن و متعهد با موفقیت انجام شد.

وی با اشاره به اینکه از مأموریت‌های ذاتی هوانیروز عملیات‌های پروازی در شبانه‌روز است، افزود: به‌منظور ارتقاء آمادگی خلبانان و کادر فنی در مأموریت‌های شبانه، تمرینات آموزشی پرواز در شب، به‌طور مستمر در تمامی پایگاه‌های هوانیروز کشور انجام می‌شود، پایگاه هوانیروز کرمان نیز توانسته است این مأموریت را به نحو شایسته در دل شب برگزار کند.

اجرای تمرین آموزشی پرواز در شب با بالگرد‌های ۲۱۴ و ۲۰۶ هوانیروز

سرهنگ اعتمادزاده هدف از این تمرین شبانه را اجرای آموزش پروازی در دل شب خواند و تأکید کرد: در راستای بالا بردن کیفیت آموزش و توان اجرای عملیات در شب و همچنین انتقال تجربیات به خلبانان جوان و کادر فنی، تمرین پرواز در شب با بالگرد‌های ۲۰۶ و ۲۱۴ با موفقیت کامل و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده انجام شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار