گره زدن اقتصاد کشور به تحولات جهانی خسران بزرگ است

یک نماینده مردم در مجلس گفت: برای اینکه وضعیت اقتصادی کشورمان متحول شود باید نگاه مسئولان از آنسوی مرزها به داخل کشور کشیده شود.
کد خبر: ۴۱۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶ - 25August 2020

گره زدن اقتصاد کشور به تحولات جهانی خسران بزرگ استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حسین رئیسی در گفت‌وگویی، به بخشی از سخنان رهبر انقلاب در دیدار با اعضای هئیت دولت مبنی بر اینکه« اقتصاد را معطل تحولات خارجی نکنید» اشاره کرد و گفت: کشورمان در سال‌های اخیر در حوز اقتصادی عقب مانده است و این هم به دلیل معطوف شدن نگاه مسئولان به تحولات جهانی و یا معادلات قدرت در برخی از کشورها بود.

وی در ادامه افزود: نباید اقتصاد و معیشت کشور را به تحولات، اتفاقات و رویدادهای جهان و یا اینکه نگاه شود به این موضوع که چه کسی در انتخابات آمریکا پیروز می‌شود گره زد.

این نماینده مردم در مجلس با اعتقاد بر اینکه باید برای پیشرفت اقتصادی کشور به توانمندی‌های داخلی تکیه داشت، تاکید کرد: باید برای بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور به ظرفیت‌های داخلی توجه جدی شود.

نماینده مردم میناب و جاسک در ادامه افزود: ناگفته نماند که نباید از ظرفیت‌های کشورهایی که می‌شود با آنها ارتباط برقرار کرد مغفول ماند، زیرا روابط تجاری با این‌ها می‌تواند منافع ما را تامین کند.

رئیسی تصریح کرد: ما نسبت به آنچه که در دنیا اتفاق می‌افتد بی‌توجه نخواهیم بود، اما اینکه بخواهیم اقتصادمان را به این اتفاقات در دیگر کشورها گره بزنیم خسران بزرگ بوده و امیدواریم تجربه این چندسال اخیر که روبه‌روی مدیران کشور است برایشان کافی باشد تا اینکه در آینده بتوانند از ظرفیت‌های داخلی بهره لازم را ببرند و مردم هم شاهد یک تحول خاص در اقتصاد کشور باشند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار