چهل‌سالگی سرو/

کلنگ احداث المان سه شهید گمنام غواص در محمودآباد به زمین خورد + تصاویر

کلنگ احداث المان سه شهید گمنام غواص با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و جمعی از مسئولین در محمودآباد به زمین خورد.
کد خبر: ۴۱۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ - 26August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آئین کلنگ‌زنی احداث المان سه تن از شهدای خوشنام غواص محمودآباد امروز با حضور سردار«عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران، سرهنگ «اسماعیل ابراهیم‌نژاد» فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد، حجت‌الاسلام «سید داود موسوی» امام جمعه شهرستان، «علیرضا شریعت» فرماندار محمودآباد، خانواده معظم شهدا و دیگر مسئولین شهری در محل تدفین شهدای خوشنام غواص این شهرستان واقع در کمربندی غربی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان که توسط «علیجان کاویان» خیّر مازندرانی پرداخت می‌شود، برگزار شد.

سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: با خاکسپاری این سه شهید در این مکان؛ اینجا به مرکز ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه ادامه کار شهدا نشانه عشق به خدا، ارزش‌ها و آرمان‌های دین و انقلاب است، تصریح کرد: این چند تکه استخوانی که در این مکان دفن شده است، فکر، روح و اندیشه را می‌سازد و باید خلوت‌گاه مومنین باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به حمایت‌های خوب فرماندهی سپاه مقاومت ناحیه محمودآباد و پای کار آمدن دیگر مسئولین در احداث یادمان شهدای گمنام این شهرستان افزود: ان شالله با حضور چشمگیر مردم مازندران و محمودآباد این مکان را به مرکز فرهنگی دفاع مقدس تبدیل کنیم.

سردار ملکی در پایان خاطرنشان کرد: زمین این مکان مقدس توسط پدر شهید یداللهی از شهدای شهرستان محمودآباد اهدا شده است و امیدواریم اهداف انبیا در این مکان ترویج داده شود و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

خاطرنشان می‌شود، در تاریخ ۱۵ مرداد ماه سال ۹۴ پیکر ۳۰ شهید خوشنام غواص از معراج شهدای تهران به اردوگاه هفتم تیر رامسر منتقل شد و از آنجا به صورت کاروان بصیرت به کل شهرهای مازندران منتقل شد و مورد استقبال باشکوه مردم قرار گرفته و پیکر پاک و مطهر این سه شهید گمنام تفحص شده از عملیات کربلای ۴ در بیست و دوم مرداد ماه ۹۴ در محمودآباد خاکسپاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار