رئیس کمیته امداد عنوان کرد؛

کمک‌رسانی به ۱۴۰ هزار نیازمند در «طرح اکرام»

مرتضی بختیاری گفت: در طرح اکرام کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ به ۱۴۰ هزار نیازمند کمک‌رسانی می‌شود.
کد خبر: ۴۱۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ - 26August 2020

کمک‌رسانی به ۱۴۰ هزار نیازمند در طرح اکرام/ خط قرمز کمیته امداد عدم تکریم مددجویان استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صبح امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه با یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور در راستای رزمایش کمک‌های مومنانه، با بیان اینکه امروز کار بزرگی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: این فروشگاه گام مؤثری در راستای مسئولیت اجتماعی برداشته شده است.

وی ادامه داد: توانمندسازی مددجویان کمیته امداد از اولویت‌های کمیته امداد است و ما به دنبال این هستیم که با رعایت تکریم و مهربانی به کسانی که نیازمند هستند، کمک کنیم.

رئیس کمیته امداد، مردمی کردن امدادرسانی را از برنامه‌های این کمیته برشمرد و گفت: در طرح اکرام کمیته امداد به ۱۴۰ هزار نیازمند کمک‌رسانی می‌شود.

بختیاری با اشاره به اینکه خط قرمز کمیته امداد عدم تکریم نیازمندان است، افزود: در این تفاهم‌نامه ۱۰۰ هزار دانش‌آموز نیازمند تحت پوشش این فروشگاه زنجیره‌ای قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه ۷۵۰ هزار دانش‌آموز نیازمند تحت پوشش کمیته امداد هستند، عنوان کرد: ۲۲۵ هزار نفر از دانش‌آموزان پشت کنکور هستند که از این تعداد ۱۵ هزار نفر خوش‌استعداد هستند.

بختیاری درباره جایگاه کمیته امداد در نظام اسلامی اظهار داشت: کمیته امداد بال مهربانی نظام جمهوری اسلامی است و به حدود پنج میلیون نفر خدمات‌رسانی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: ما وظیفه داریم به بیماران صعب‌العلاج و سالمندان تا پایان عمر خدمات‌رسانی کنیم؛ مابقی مددجویان هم باید توانمند شوند و هدف ما همین موضوع است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در مرحله سوم پویش ایران همدل، ما به دنبال توانمندسازی نیازمندان و ایجاد اشتغال برای آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها