رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر داد؛

کشف بیش از هزار میلیارد انواع کالای قاچاق در کشور/ دستگیری ۹۰۰ قاچاقچی

سردار محمدرضا مقیمی از کشف هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی دو هفته گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۱۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ - 26August 2020

کشف بیش از یک‌هزار میلیارد انواع کالای قاچاق در کشور/ دستگیری 900 قاچاقچی و توقیف 415 خودروبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا مقیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالا‌های گمرکی، دخانی و ترانزیتی و نظارت و واپایش انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا به‌منظور تشدید برخورد با پدیده شوم قاچاق و در راستای اجرای مأموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر پیش‌بینی، پیشگیری، مبارزه و مقابله با قاچاق کالا و ارز طی دو هفته گذشته در سطح کشور اجرا شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در این طرح سه میلیون و ۸۴۰ هزار قلم انواع کالای قاچاق به همراه ۵۵۳ هزار و ۴۹۶ لیتر انواع سوخت و مشتقات نفتی قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این راستا ۴۱۵ دستگاه انواع خودرو توقیف، ۹۰۰ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل تعزیرات حکومتی در استان‌ها شدند.

سردار مقیمی در پایان با اشاره به عزم جدی این پلیس برای مبارزه با قاچاق کالا و سایر جرایم اقتصادی از مردم خواست که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرمجاز اقتصادی بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها