چهل سالگی سرو/ وصیتنامه؛ شهید ايوب مهری گورجی

بعد از شهادت من خاندان ما خاندان بزرگی خواهد شد

در فرازی از وصیتنامه شهید «ایوب مهری گورجی» آمده است: بعد از شهادت من خاندان ما خاندان بزرگی خواهد شد و آقا امام زمان (عج الله) و مردم با چشم ديگری به آن نگاه می كنند بنابراين بايد افكار بلند، روحيه قوی و انديشه كاملا اسلامی داشته باشيد.
کد خبر: ۴۱۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱ - 26August 2020

بعد از شهادت من خاندان ما خاندان بزرگی خواهد شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در سالروز شهادت شهید «ایوب مهری گرجی» از شهدای شهرستان «رودسر» وصیت‌نامه این شهید بزرگوار را از نظر می‌گذرانیم.

مشخصات شهید:

پاسدار شهید ايوب مهری گورجی

نام پدر: سرمعلی

محل تولد: گورج

تاریخ تولد: 17/6/1347

تاریخ شهادت: 5/6/1374

محل شهادت: محور سنته سقز

نحوه شهادت: درگیری با گروههای ضدانقلاب

یگان اعزامی: سپاه

وضعیت تأهل: متاهل

میزان تحصیلات: چهارم دبيرستان

گلزار شهید: وادی رودسر

وصيتنامه شهيد:

پدر جان تو در آينده نزدیک پدر شهيد خواهی شد قدر خود را بدان زيرا نزد خداوند مقام و منزلت بزرگی خواهی داشت. بعد از شهادت من خاندان ما خاندان بزرگی خواهد شد و آقا امام زمان (عج الله) و مردم با چشم ديگری به آن نگاه می كنند بنابراين بايد افكار بلند، روحيه قوی و انديشه كاملاً اسلامی داشته باشيد.

مادر عزيزم اين سخنان را در شب شهادت فاطمه (سلام الله علیها) می نويسم و تو به فاطمه زهرا و زينب كبری (سلام الله علیهم) اقتدا خواهی كرد تو مادر شهيد خواهی شد، مقام تو از مقام من بالاتر است زيرا من شهيدم ولی تو شهيد پرور.

همسر صبور و مهربانم من می دانم كه شهيد می شوم زيرا اگر يادت باشد در يكی از شبهای ماه رمضان گذشته يكی از همرزمان شهيد خودم «سياوش رحيمی» را ديدم كه به دنبالم آمده بود و به من فرمود تو را به زودی نزد خودمان می بريم، بنابراين تو هم سعی كن در زندگی پيرو حضرت زهرا باشی.

پسرم راه «علی بن ابی طالب» را دنبال كن از كودكی با علما و فقها هم نشينی كن و با دوستان خدا و ائمه دوست باش و با دشمنان خدا و ائمه دشمن باش و هميشه خود را يار امام زمان بدان و خود را آماده دفاع كن زيرا جنگ هميشه هست تا حق هست و تا باطل هست جنگ هست.

هيچ وقت حزب شيطان با حزب الله نمی سازد سعی كن پسرم از كودكی خود را تزكيه كنی و حال تزكيه خود را آماده مشكلات كن و سعی كن از خطبا و سخنوران توانا برای اسلام و مسلمين در آينده باشی.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار