مسئول جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی:

توزیع ۱۶هزار بسته معیشتی در دهه اول محرم در آذربایجان‌ غربی

مسئول جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی گفت: ۱۶ هزار بسته معیشتی در دهه اول محرم در سطح استان به همت بانوان بسیجی توزیع می‌شود.
کد خبر: ۴۱۲۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱ - 26August 2020

۱۶ هزار بسته معیشتی در دهه اول محرم در آذربایجان‌غربی توزیع می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، صفیه محمودزاده، مسئول جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، امروز در حاشیه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه که با حضور بانوان بسیجی سطح استان در ارومیه برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سه فاز انجام می‌شود که فاز نخست آن در فاصله بین عید قربان تا غدیر بود و فاز بعدی آن در دهه نخست محرم انجام می‌شود که شروع آن از امروز است و فاز بعدی نیز در دهه آخر صفر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی در فاصله عید قربان تا غدیر در سطح استان افزود:  در دهه اول محرم نیز مقرر شده است ۱۶ هزار بسته معیشتی نیز در دهه اول محرم توزیع می‌شود.

مسئول جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به نقش بانوان بسیجی در توزیع این بسته‌ها ادامه داد: از همان اجرای مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه بانوان نقش اساسی در شناسایی نیازمندان، بسته‌‌بندی این بسته‌ها و توزیع آن داشته‌اند.

وی گفت: با توزیع این بسته‌های معیشتی ضمن لبیک‌گویی به مقام معظم رهبری سعی می‌شود تا حدودی خسارت‌های اقتصادی وارده به خانواده‌‌های آسیب‌دیده از کرونا جبران شود.

محمودزاده خاطرنشان کرد: بانوان بسیجی علاوه بر کمک به توزیع بسته‌های معیشتی با دوخت ماسک و راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی ماسک نیز نقش مهمی در مقابله با کرونا داشتند و این اقدامات تا مهار کرونا نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار