فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر خبر داد؛

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم استان بوشهر

سردار علی رزمجو گفت: این بسته‌ها به همت گروه‌های جهادی افسران ولایت و طلاب امام خمینی (ره) استان بوشهر، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و خیران استان بوشهر تهیه شده است.
کد خبر: ۴۱۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳ - 26August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امروز در آیین توزیع بسته‌های معیشتی میان محرومان و نیازمندان استان بوشهر با بیان اینکه در  دهه نخست ماه محرم سه هزار بسته معیشتی توزیع شده است اظهار داشت: این بسته‌ها به همت گروه‌های جهادی افسران ولایت و طلاب امام خمینی (ره) استان بوشهر، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و خیران استان بوشهر تهیه شده است.

وی گفت: این بسته‌های معیشتی به صورت متمرکز از سالن ورزشی مدرسه شهید مهدوی بوشهر با شعار «ما ملت امام حسینیم» و با رمز «یا امام حسین(ع)» میان نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه کمک‌ها تا دهه آخر ماه صفر ادامه دارد افزود: این کمک‌ها با همکاری نیروهای بسیجی میان محرومان و نیازمندان در نقاط شهری و روستایی در حال توزیع است.

سردار رزمجو با قدردانی از همکاری مردم خیر و نیکوکار در تهیه بسته‌های معیشتی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در رسیدگی به نیازمندان قابل تحسین و قدردانی است چراکه مردم در رزمایش کمک‌های مومنانه همکاری‌های قابل توجهی کردند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در سه بخش اجرا می‌شود گفت: بخش نخست آن همزمان با دهه امامت و ولایت در استان بوشهر اجرا شد و بخش دوم و سوم آن نیز به ترتیب در دهه  نخست محرم و دهه آخر صفر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار