معرفی کتاب؛

«صدای شهید»

کتاب «صدای شهید»، کتاب گویای شهدای روحانی استان خراسان رضوی است.
کد خبر: ۴۱۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ - 28August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، کتاب «صدای شهید» به عنوان کتاب گویای شهدای روحانی استان خراسان رضوی به بخشی از خاطرات یا نظر بزرگان انقلاب اسلامی در خصوص جمعی از شهدای روحانی دفاع مقدس و مدافع حرم استان خراسان رضوی، همچون شهیدان نواب صفوی، حجت‌الاسلام سیدرضا کامیاب و حجت‌الاسلام تقی‌پور پرداخته است.

در مقدمه این کتاب آمده است: این اثر که با فناوری‌های روز تولید شده است، با وجود حجم فیزیکی کم و جلوه‌های بصری چشم‌نواز که یادآور ادوار مختلف ایثارگری و لحظات متعدد رشادت‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان اسلام و به خصوص شهدای روحانی است، اطلاعات بسیار زیادی در این زمینه به علاقمندان و مخاطبان خود ارائه می‌کند.

از کتاب «صدای شهید» که با تعبیه رابط کاربری (QR Code) به کتابی گویا، دیداری و شنیداری تبدیل شده، می‌توان مطالب متنوعی در بخش‌های مختلف همچون وصایای شهدا، خاطرات، تصاویر، فیلم، سخنرانی و پاکدست‌های صوتی مربوط به شهدای گرانقدری که در این کتاب از آنها نام برده شده دریافت کرد.   

کتاب «صدای شهید» توسط مرکز نوآوری و شکوفایی حوزه علمیه خراسان_کتاب گویا، تهیه شده که مدیریت هنری آن را «احمد فرهادیان» و گزینش محتوا را «محمدکاظم فتاحی‌زاده» بر عهده داشته است. این کتاب توسط انتشارات «حوزه علمیه خراسان» در 15 صفحه در قطع خشتی و در شمارگان یک هزار جلد به زیور طبع آراسته شده است.

بخشی از کتاب

رهبر انقلاب: شهید موسوی قوچانی را مثل برادر کوچک دوست می‌داشتم

مرا در سخت‌ترین زندان دوران مبارزات انداختند، در تاریکی مطلق قرار داشتم، تسبیحم را نمی‌دیدم، سخت‌ترین شکنجه آن روزها را به آقای شهید سید عباس موسوی قوچانی دادند که خیال کردم شهید شده است، فوق‌العاده به بنده علاقه داشت و همیشه می‌گفت: «من از همه افراد دنیا امام خمینی و بعد تو را بیشتر از همه دوست دارم؛ و راست می‌گفت، من آثار این محبت را، در نگاه او، در نشست و برخاست او، در برخوردهای او احساس می‌کردم؛ البته من هم به نوبه خودم، مثل فرزند، مثل یک برادر کوچک، او را دوست می‌داشتم، چند خصوصیت او مرا جذب کرد، یاد این دوست عزیز نزدیک برایم هیجان‌انگیز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار