برگزاری جلسه هماهنگی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در اردبیل

جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ - 27August 2020

برگزاری جلسه هماهنگی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، قبل از ظهر امروز جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت به دعوت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و با حضور مدیران، مسئولین و فرماندهان 28 اداره و نهاد و نیروی انتظامی و نظامی در محل مرکز فرهنگی و دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.

در ابتدای جلسه، «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل ضمن گرامی داشت 40 سالگی دفاع مقدس گفت: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت را با مشارکت 28 نهاد و ارگان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار خواهیم کرد و این کار با همت و مشارکت ادارات ونهادها امکان پذیر خواهد بود.

واحد با برشمردن وظایف دستگاه های اجرایی در برپایی نمایشگاه افزود: تأکید بر نشان دادن دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در چهل سالگی دفاع مقدس می تواند این نمایشگاه را نسبت به نمایشگاه های سال های قبل متمایز کند.

در ادامه جلسه سرهنگ پاسدار«شکر عبدی» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: 15 الی 21 شهریور گرامی داشت استانی هفته دفاع مقدس است و علاوه بر آن هفته دفاع مقدس از 31 شهریور به مدت یک هفته همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد و و در این برنامه ها نیازمند همکاری و مساعدت کلیه ادارات و نهادها هستیم.

عبدی تأکید کرد: بایستی در این نمایشگاه نقش یگان ها و ادارات در دفاع مقدس از جمله تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان، جهاد سازندگی، ستاد پشتیبانی جنگ، نقش عشایر در پشتیبانی از دفاع مقدس نشان داده شود و در عین حال بایستی پروتکل های بهداشتی نیز رعایت گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار