رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

شب خاطره مجازی در تبریز برگزار می‌شود/ نهضت امام‌حسین(ع)، نهضت آزادی‌بخش است

«محمدحسین بلاغی» گفت: حوزه هنری استان قصد دارد با همکاری اداره کل حفظ آثار دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی، سپاه عاشورا و موسسه پیام آزادگان به مناسبت گرامیداشت ورود آزادگان به میهن اسلامی و سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله‌الحسین(ع) شب خاطره‌ای تحت عنوان «محرم در اسارت» برگزار کند.
کد خبر: ۴۱۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ - 27August 2020

«محمدحسین بلاغی»، رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان‌شرقی درخصوص برگزاری شب خاطره در تبریز اظهار داشت: حوزه هنری قصد دارد با همکاری اداره کل حفظ آثار دفاع‌مقدس استان، سپاه عاشورا و موسسه پیام آزادگان به مناسبت گرامیداشت ورود آزادگان به میهن اسلامی و سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله‌الحسین(ع) شب خاطره‌ای تحت عنوان «محرم در اسارت» برگزار کند.

وی ادامه داد: در این شب خاطره، تعدادی از آزادگان از جمله «اروج غیاثی»، «سیدابراهیم فاطمی» و «رحمان صممامی» از سوگواری و عزاداری حسینی در اسارت‌گاه‌های دشمن بعثی سخن گفته و خاطراتی از دوران اسارت‌شان می‌گویند.

بلاغی با اشاره به اهداف برگزاری این شب خاطره خاطرنشان کرد: هدف ما از برگزاری شب خاطره با عنوان محرم در اسارت نشان دادن پیام «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» است که در هر جایی هست و خواهد بود. هدف این است که نشان دهیم در هر جایی می‌شود برای امام‌حسین(ع) و نهضتش که نهضت آزادی‌بخش است عزاداری کرد حتی در اسارت.

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی این شب خاطره به صورت مجازی برگزار و روز پنجشنبه 6 شهریورماه از ساعت 20 در صفحات اینستاگرام و آپارات حوزه هنری به نشانی @hhtabriz پخش خواهد شد.

بلاغی در پایان خاطرنشان ساخت: این سومین شب خاطره حوزه هنری در سال‌جاری است که برگزار خواهد شد و انشالله با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس چهارمین و پنجمین شب خاطره را نیز برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار