مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس اهواز:

دفاع مقدس دانشگاهی بود که نتوانستیم آموخته های لازم و کافی را از آن ببریم

سرهنگ مسعود فلاحی در جلسه برنامه‌ریزی برای محتوای هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس دانشگاهی بود که نتوانستیم آموخته‌های لازم و کافی را از آن ببریم.
کد خبر: ۴۱۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ - 27August 2020

دفاع مقدس دانشگاهی بود که نتوانستیم آموخته های لازم و کافی را از آن ببریم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، دومین جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس و ستاد شهرستانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس اهواز امروز با حضور «جمال عالمی نیسی» فرماندار اهواز و سرهنگ پاسدار «مسعود فلاحی» مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس اهواز در سالن جلسات فرمانداری اهواز برگزار شد.

سرهنگ فلاحی در ابتدای این جلسه که با محوریت برنامه ریزی برای برنامه های هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس دانشگاهی بود که نتوانستیم آموخته های لازم و کافی را از آن ببریم.

وی افزود: خیلی ها تصور می کنند که دفاع مقدس فقط یه دوره جنگ نظامی ایران و رژیم بعث بود در حالی که اگر موشکافانه به این دوران بنگریم خواهیم یافت که خیلی از علوم و فنون و مسایل اجتماعی، اعتقادی و علمی در این رخداد بزرگ ارزشی اتفاق افتاده اند که باید بررسی، تبیین و منتشر شوند.

در ادامه جلسه فرماندار اهواز، چهلمین سالگرد دفاع مقدس را فرصتی برای ارائه هر چه بیشتر و بهتر فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت دانست و گفت: صدا و سیما مثل همیشه باید در این راستا برنامه های مناسبی در شان این مناسبت به جامعه ارائه دهد، همچنین شهرداری اهواز نسبت به فضاسازی محیطی مناسب اقدامات لازم را به عمل آورد تا مردم این مناسبت را در همه ابعاد و به شکل های مختلف شاهد باشند و آموزش و پرورش هم برنامه هایی ارائه دهد که دانش آموزان عزیز بیش از پیش با ابعاد مختلف فرهنگی دفاع مقدس مانوس شوند.

همچنین نوبخت مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اهواز به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در چهلمین سالگرد دفاع مقدس پرداخت و گفت: تهدید وجود ویروس کرونا را باید به یک فرصت تبدیل کنیم و برنامه های مد نظرمان را در بستر رسانه و به خصوص فضای مجازی و انجام امورات فرهنگی به مردم ارائه دهیم.

وی طراحی پوستر، ساخت کلیپ، تیزر و موشن گرافیک را در هفته دفاع مقدس توسط نهادهای مختلف جهت استفاده در فضای مجازی ضروری دانست و افزود: خیلی از محتوای فرهنگی ما برای نسل جوان به بودجه و جلسه نیاز ندارند. بی شک همه سازمان ها و ادارات دارای روابط عمومی و معاونت های فرهنگی هستند که قادرند حتی با گوشی موبایل شان نسبت به ساخت این کلیپ ها اقدام کنند.

در پایان این جلسه که با نقطه نظرات اعضا به پایان رسید، مصوب شد که همه نهادها و سازمان های کلانشهر اهواز نسبت به تهیه و انتشار 3 کلیپ و تیزر در خصوص چهلمین سالگرد دفاع مقدس اقدام کنند و صداوسیمای مرکز خوزستان نیز مقدمات مجله تلویزیونی «تا پای جان» را برای پخش در هفته دفاع مقدس مهیا کند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار