مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران:

بیش از ۲۰۰ اثر به جشنواره ورزشی مجازی دانشجویان مازندران ارسال شد / ۹ نفر برتر شدند

سید امیر سادات کرمی از ارسال بیش از ۲۰۰ اثر به جشنواره ورزشی مجازی دانشجویان استان مازندران خبر داد و گفت: در مراسم اختتامیه از صاحبان ۹ اثر تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۴۱۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ - 27August 2020

بیش از 200 اثر به جشنواره ورزشی مجازی دانشجویان مازندران ارسال شد / 9 نفر برتر شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید امیر سادات کرمی» مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران امروز در نشست خبری اختتامیه جشنواره ورزشی مجازی دانشجویان استان مازندران به نقش و اهمیت ورزش ارزش‌مدار پرداخت و با بیان اینکه هدف غایی یک قهرمان ورزشی دیده شدن و برتر شدن است، اظهار داشت: در حالیکه رویکرد ورزش پهلوانی ارزش‌مداری است و ایران پرچم‌دار این ورزش است.

وی به تعدد عدم مقابله با رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: «آرین غلامی» از سن نوجوانی پهلوانی را به دنیا نشان داد.

سادات کرمی در ادامه با بیان اینکه فراخوان جشنواره ورزشی مجازی دانشجویان مازندران از اردیبهشت در سطح دانشگاه‌های استان منتشر شده است، گفت: مراسم اختتامیه به‌خاطر کرونا با تأخیر و به صورت مجازی برگزار شد.

این مسئول تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه را بیش از ۲۰۰ اثر اعلام کرد و گفت: نهایتا و پس از داوری‌های بعمل آمده از ۹ دانشجوی برتر در رشته‌های شنای سوئدی، حرکات عضلات شکمی و بارفیکس و پنج دانشجو که در ورزش همگانی حائز رتبه شدند، تقدیر به عمل آمد.

وی در ادامه بکارگیری دانشجویان علمی را در موضوعات و مسائل استان از جمله برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: متأسفانه عقبه تاریخی نسل کنونی ضعیف است و برای حل این موضوع، طرحی با عنوان روایتگری تاریخی در قالب پرده‌خوانی تهیه کردیم.

دوست دارم برای ایران بازی کنم

«آرین غلامی» نیز به شیوه برگزاری مسابقات در شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: در این شرایط کار سخت‌تر شده است و با توجه به اینکه به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود درصد تقلب در مسابقات بالاست.

وی با اشاره به وجود دوربین در مسابقات آنلاین گفت: در این صورت هم باز مشکلات خاص خودش وجود دارد و از این رو سعی کردم در مسابقات رسمی‌تر شرکت کنم؛ زیرا چک کردن بازیکنان بهتر صورت می‌گیرد.

غلامی همچنین با اشاره به وجود برخی مشکلات با فدراسیون گفت: در حال حاضر فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود و امیدواریم فردی که مدنظر بچه‌های شطرنج هست، رأی بیاورد تا اوضاع بد فدراسیون و بدهی‌ها حل شود و بعد از انتخابات روز‌های خوبی داشته باشیم.

استاد بزرگ شطرنج ایران، استان مازندران را یکی از قطب‌های شطرنج کشور دانست و خاظرنشان کرد: متأسفانه به دلیل نداشتن مربیان در سطح بالاتر از پیشرفت ورزشکاران کاسته می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه سال‌هایی قبل پیشنهادتی از آمریکا داشتم، افزود: اکنون نیز پیشنهاداتی از سوئد و چند کشور دیگر داشته‌ام، اما من دوست دارم در کشور خودم و برای کشورم بازی کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار