امام جمعه موقت دزفول:

مردم بهترین داوران عملکرد دولت و نحوه خدمتگزاری آن هستند

حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه با بیان اینکه امسال آخرین فرصت خدمتگزاری دولتمردان است، گفت: مردم بهترین داوران عملکرد دولت و نحوه خدمتگزاری آن هستند.
کد خبر: ۴۱۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ - 28August 2020

مردم بهترین داوران عملکرد دولت و نحوه خدمتگزاری آن هستند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «عبدالحسین خسروپناه» امام جمعه موقت دزفول امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای امام علی (ع) این شهر اظهار داشت: توافق ننگین امارات با رژیم صهیونیستی با هماهنگی آمریکا صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اعتراضات داخلی و بی‌نظمی زیادی در ارتش رژیم صهیونیستی وجود دارد، افزود: رژیم صهیونیستی با توجه به ضعف زیاد به دنبال یک حرکت نمادین بود.

امام جمعه موقت دزفول گفت: سردار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح موضعی قاطعانه و بسیار حکیمانه نسبت به توافق امارات و رژیم صهیونیستی داشت و به اسراییل هشدار داد اگر یک حرکت نابخردانه انجام دهد موشک‌ها به سمت آن شلیک می‌شود.

حجت الاسلام خسروپناه با اشاره به سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی بیان کرد: آمریکا اخیرا چند شکست جدی مانند مدیریت مفتضحانه در کنترل کرونا و همراهی نکردن اعضای شورای امنیت با سیاست‌های خصمانه‌اش متحمل شده است.

وی با اشاره به ناموفق بودن آمریکا و اغلب کشورهای اروپایی در مقابله با کرونا افزود: فقط آلمان در اروپا توانست تا حدی این ویروس را کنترل کند و آمریکا نیز با حجم معضلات ناشی از کرونا مواجه شد تا جایی که تصمیم گرفت از سیاه پوستان تست کرونا نگیرند.

امام جمعه موقت دزفول تلاش آمریکا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران را یادآور شد و گفت: این کشور اکنون نیز در حال طراحی برای ایجاد مشکل بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی است.

وی افزود: سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران فرصت شفاف سازی را ایجاد کرد اما مسوولان باید مراقب برخی زیاده خواهی‌ها باشند زیرا معمولا به بهانه هسته‌ای می‌آیند ولی مسایل موشکی را مطرح می‌کنند.

حجت الاسلام خسروپناه با بیان اینکه امسال آخرین فرصت خدمتگزاری دولتمردان است، گفت: مردم بهترین داوران عملکرد دولت و نحوه خدمتگزاری آن هستند.

وی با اشاره به اعمال تحریم‌های شدید علیه ایران در دولت کنونی افزود: درست است نفت ما را نمی‌خرند ولی اقدامات زیادی می‌شد با کمک مردم انجام داد.

امام جمعه موقت دزفول اظهار داشت: ساخت وسازها و ساختمان سازی اگر ادامه می‌یافت مشکل گرانی مسکن پیش نمی‌آمد.

وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از وارادت بی رویه و خام فروشی افزود: تشویق سرمایه گذاران، راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و سوق دادن سرمایه‌ها به سمت تولید ضروری است.

حجت الاسلام خسروپناه با قدردانی از مردم و مسوولان دزفول بابت ایجاد همدلی و رفع مشکلات این شهرستان گفت: این همدلی باعث رفع مشکلات مردم و محرومان می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از نیروهای باتجربه برای امور مشورتی و هدایتگری در شهرستان دزفول افزود: باید از نیروهای بانشاط، فعال و جوان نیز برای پیشبرد امور استفاده شود.

امام جمعه موقت دزفول با قدردانی از نیروی انتظامی بدلیل دستگیری تعدادی از باندهای سارقان مسلح در این شهرستان گفت: امید است دادگستری و دادستانی با این سارقان با جدیت برخورد کنند تا چرخه امنیت تکمیل شود. 

حجت الاسلام خسروپناه با قدردانی از تلاش‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر دزفول بیان کرد: این ستاد شناسایی منکر مفسدین اداری را در اولویت قرار دهد و برخورد با مواردی چون بدحجابی را با کار فرهنگی دنبال کند.

وی از ستاد امر به معروف و نهی از منکر خواست دیده بان مقابله با فساد باشد و افزود: برخی از مسوولان با وجود فساد اقتصادی و اداری بعد از برکناری طلبکار شده‌اند که اگر مشی امام علی(ع) در مورد آنها اجرا و فساد آنها بیان می‌شد اینگونه طلبکار نمی‌شدند.

امام جمعه موقت دزفول گفت: این افراد با واگذاری امکانات مردمی با قیمت ناچیز میلیاردها تومان به بیت المال خسارت زده و مبلغی هم به جیب زده‌اند.

وی افزود: انتظار می‌رود دستگاه قضایی بعد از شناسایی این فاسدان توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر برخورد لازم را با آنها داشته باشد تا نتیجه لازم حاصل شود.

حجت الاسلام خسروپناه در پایان از مردم دزفول برای اجرای مراسم عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار