نماینده ولی فقیه در بوشهر:

«رجایی و باهنر» نماد خدمت کارآمد برای دولتمردان هستند

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: شهیدان رجایی و باهنر نماد خدمت کارآمد، صادقانه و الگویی مناسب برای دولتمردان هستند.
کد خبر: ۴۱۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ - 28August 2020

«رجایی و باهنر» نماد خدمت کارآمد برای دولتمردان می باشند.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ماه محرم ماه هدایت انسان از افق کربلا با طلوع خورشید حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) است، اظهار داشت: ماه نجات و هدایت انسان در آخرین مرحله به دست انبیاء و دین خاتم به رنگ شهادت است.

وی گفت: نهضت کربلا قیام آفرینش فهم صحیح از اسلام و خیزش مقاومت در مقابل انحراف و تحریف و تهاجم بیگانگان و خودی های منحرف و قدرت طلب به هر قیمت است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه نهضت حضرت ثارالله، شمس الشموس تمامی اندیشه‌ها و حرکت های انسانی می باشد افزود: ماه هزینه کردن خود برای دیانت و انسانیت، و ماه آموزش اسلام ناب محمدی است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه نام حسین و راه حسین (ع) هرگز فراموش نخواهد شد؛ زیرا راه خدا که جاودان است همان راه حسین (ع) است در آستانه روز تاسوعا و عاشورای حسینی در این جمعه به محضر مبارک تمامی مؤمنان نکاتی چند ارائه می کنم.

وی با بیان اینکه قیام عاشورا به همگان آموخت که باید در طول تاریخ برای دیانت تا پای جان مقاومت کرد خاطرنشان کرد: رمز موفقیت و ماندگاری اسلام و جهان تشیع به رهروی از راه حسین (ع) است.

صفایی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این شهدای گرانقدر نماد خدمت کارآمد، صادقانه و الگویی مناسب برای دولتمردان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: شهید والامقام «رئیسعلی دلواری» بزرگ مردی بود که در عرصه مقاومت ضد استعماری بر اساس اسلام خواهی و صیانت از کیان کشور، الگو و نماد است.

وی گفت: شکست های مکرر آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل نشان از افول قدرت آن جرثومه و کانون شرارت، جنایت و خیانت جهان است و تحریکات اخیر جهان استکبار را در فلسطین و لبنان و سوریه محکوم می‌کنیم و حمایت قاطعانه خود را از مردم عزیز فلسطین، لبنان و حزب الله عزیز اعلام می داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار