تظاهرات علیه نتانیاهو فردا هم‌زمان در ۱۸ شهر جهان برگزار می‌شود

جنبش اعتراضی بین المللی علیه نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد که فردا شنبه هم‌زمان در ۱۸ شهر جهان علیه نتانیاهو تظاهرات برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ - 28August 2020

تظاهرات علیه نتانیاهو فردا هم‌زمان در ۱۸ شهر جهان برگزار می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، جنبش اعتراضی بین المللی علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس با برداشتن گامی رو به جلو اعلام کرد که فردا شنبه و به صورت همزمان در ۱۸ شهر از کشورهای مختلف جهان تظاهرات برگزار می‌کند.

بر اساس اعلام این رسانه، تظاهرات مذکور از ساعت ۹ شب به وقت فلسطین اشغالی آغاز خواهد شد و به صورت زنده از صفحات شبکه اجتماعی فیسبوک پخش خواهد شد.

در فلسطین اشغالی نیز معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو در قدس اشغالی تجمع خواهند کرد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اتهامات فساد مالی مواجه بوده و روند تحقیقات قضایی درباره وی هم اکنون در جریان است. بنیامین نتانیاهو پیشتر برای سیزدهمین بار طی دو سال اخیر به خاطر پرونده‌های فساد دولتی مورد بازجویی قرار گرفته بود.

این اقدام توسط یگان «لاهاو ۴۴۳» (Lahav ۴۴۳) به عنوان واحد تحقیقات مبارزه با فساد به انجام رسید. در «پرونده ۴۰۰۰» گروهی از نزدیکان نتانیاهو در مظان اتهام سوء استفاده از جایگاه خود برای ارتقا تصویر رسانه‌ای وی و همسرش قرار گرفته‌اند.

در همین رابطه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با داشتن پرونده‌های فساد مالی و دریافت رشوه از بازرگانان خارجی و تبانی با برخی جراید موسوم به «پرونده های ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰» نیز متهم است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار