امام جمعه آبادان:

شهیدان رجایی و باهنر، الگویی تمام عیار و نماد دولت جهادی بودند

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور گفت: شهیدان رجایی و باهنر، الگویی تمام عیار و نماد دولت جهادی بودند و با حرکت در مسیر آنان، توانستیم بسیاری از موانع و مشکلات را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
کد خبر: ۴۱۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷ - 28August 2020

شهیدان رجایی و باهنر، الگویی تمام عیار و نماد دولت جهادی بودند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «علی ابراهیمی پور» در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان اظهار داشت: یکی از موانع تولید، وجود بوروکراسی پیچیده، پیچ و خم‌های اداری و ناهماهنگی بین بخشی است که باید رفع شود.

وی افزود: متاسفانه اقتصاد ایران وابسته به تحولات بین المللی است در صورتی که می توان با تولید از برون رفت اقتصادی خارج شد و اشتغالزایی کرد.

خطیب جمعه آبادان با گرامیداشت هفته دولت گفت: نامگذاری این هفته به نام دولت برای این است که دولتمردان دستاوردها و عملکرد خود را برای مردم بیان کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر، الگویی تمام عیار و نماد دولت جهادی بودند و با حرکت در مسیر آنان، توانستیم بسیاری از موانع و مشکلات را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی افزود: با توجه به پایبندی ملت ایران به فرهنگ ایثار و شهادت، دشمنان هیچ وقت نمی‌توانند چشم طمع به کشور ما داشته باشند.

خطیب جمعه آبادان با قدردانی از مردم آبادان گفت: عزاداران حسینی در آبادان از ابتدای ماه محرم با حفظ پروتکل های بهداشتی آیین عزاداری حسینی را برگزار کردند و امیدواریم این رویه تا پایان محرم ادامه یابد.

وی افزود: مردم نیز باید با رعایت نکات بهداشتی و فاصله فیزیکی ضمن قدردانی از مدافعان سلامت، مراقب باشند کار و زحمت آنان را دو چندان نکنند.

خطیب جمعه آبادان اظهار داشت: نمازجمعه، مراسم و هیات ‌های مذهبی و مساجد احیا کننده مسیر انقلاب هستند از این رو مردم با رعایت موارد بهداشتی و حضور پرشور خود این آیین را همچون سال ‌های گذشته برگزار کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار