ابومجاهد: پاسخ آتی حزب‌الله به کابوسی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین تأکید کرد که پاسخ آتی جنبش حزب‌الله لبنان به کابوس و وحشتی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.
کد خبر: ۴۱۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ - 29August 2020

ابومجاهد: پاسخ آتی حزب‌الله به کابوسی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ابومجاهد» سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین تأکید کرد که حزب‌الله و مقاومت فلسطین پیشرفت زیادی در شیوه‌های مقاومت محقق کرده‌اند.

ابومجاهد در مصاحبه با شبکه المیادین گفت که تمامی تحرکات رژیم اشغالگر و تلاش‌های فریبکارانه آن به طور کامل برای مقاومت اسلامی و مقاومت فلسطین شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه مقاومت از شیوه تفکر ارتش رژیم صهیونیستی در مرز خبر دارد، گفت که پاسخ آتی حزب‌الله به کابوس و وحشتی برای رژیم اشغالگر تبدیل شده است.

پس از تهدید حزب الله، تنش در مرزهای جنوبی لبنان (شمال اراضی اشغالی) بیشتر شده است. این تهدید، در واکنش به شهادت یکی از نیروهای حزب الله در حمله هوایی صهیونیستها در نزدیکی دمشق است.

از سوی دیگر «احمد خلیفه» عضو کمیته مرکزی جنبش «أبناء البلد» گفت که نیروهای پیاده‌نظام رژیم صهیونیستی هیچ برتری بر مقاومت ندارند.

خلیفه در مصاحبه با شبکه المیادین افزود که ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال جایگزینی برای نیروهای پیاده‌نظام برای رویارویی با مقاومت است.

وی تصریح کرد که اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر کار گذاشتن آدمک + به عنوان اهداف صوری در مرز لبنان، بیانگر ترس و وحشت این رژیم است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها