چهل سالگی سرو/ وصیتنامه شهید شاپور آهنی؛

چه لذت بخش است که انسان در راه خدا، اسلام و میهنش به فیض عظیم شهادت برسد

در فرازی از وصیتنامه شهید «شاپور آهنی» آمده است: من در این لباس مقدس سربازی مرگ را با تمام وجود در آغوش می کشم و چه لذت بخش است که انسان در راه خدا، اسلام و میهنش به فیض عظیم شهادت برسد.
کد خبر: ۴۱۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ - 29August 2020

چه لذت بخش است که انسان در راه خدا، اسلام و میهنش به فیض عظیم شهادت برسد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در سالروز شهید «شاپور آهنی» از شهدای شهرستان «آستارا» وصیت‌نامه این شهید بزرگوار را از نظر می‌گذرانیم.

مشخصات شهید:

شاپور آهنی

سرباز ارتش

نام پدر: بهمن

محل تولد: گیلان - آستارا

تاریخ تولد: ۱۳۳۹/۱/۱

تاریخ شهادت: ۱۳۶۰/۶/۸

محل شهادت: کرخه دزفول

وصيت نامه شهيد:

بسم الله القاصم الجبارین

من به راهی می روم که خدایم در قرآن فرموده است. من در اولین وهله باید از پدر و مادرم که در بزرگ نمودن من از هیچ کوششی دریغ ننمودند تشکر کنم و وقتی دستان پینه بسته خود را به سر و صورتم می کشیدند مرا آسایشی کامل می داد. هرچند که من در برابر این زحمات خدمتی نتوانستم انجام دهم، من از آنان درس بزرگی آموختم؛ درس مبارزه با کفار و خائنان به میهن اسلامی.

ای پدر و مادر و ای خواهران و برادرانم؛ اگر در حضورتان اشتباه کرده ام مرا ببخشید و اگر می خواهید روحم را شاد نمایید، در شهادتم بر مزارم گریه نکنید تا دشمنانتان بدانند که با اعتقاد، ایمان و اختیار راه پر افتخار شهادت را انتخاب نموده ام و بدانند راهی که می روم راه سرور و سالار شهیدان حسین بن علی(علیه السلام) و تمام شهدای راه حق است و  قطره خون ناچیز من درخت تنومند و سربلند اسلام و نهال کوچک انقلاب اسلامی را آبیاری خواهد کرد.

این پیام من به همه برادران و خواهران است که اسلام را دریابند و به راهی روند که سیدالشهداء رفت، راهی که مرگ در آن عزت و پیروزی است.

آری من در این لباس مقدس سربازی مرگ را با تمام وجود در آغوش می کشم و چه لذت بخش است که انسان در راه خدا و اسلام و میهنش به فیض عظیم شهادت برسد.

من تنها دعایی که می نمایم آن است که خدایا در این میدان نبرد تیری که از سلاح من خارج می شود برقلب کسی فرود آید که واقعا دشمن مکتب و میهن اسلامی من است.

 و شما ای مسئولان جسمم را به شهرم ببرید، حتی اگر تکه تکه شده و یا سوخته باشم و یا تابوتم خالی باشد؛ اما ببرید، از آن ناراحت نباشید که پدر و مادرم اندوهگین باشند، زیرا آنان به راه من ایمان داشته و به اصولم پایبندند.

ای امت مسلمان مواظب اسلام و ایران باشید و با کفار بجنگید که بر طبق وعده قرآن پیروزی با مسلمین است. پیروز باد جمهوری اسلامی ایران به رهبری خمینی کبیر.

برقرار باد حکومت اسلام بر جهان، پیروز باد تمام مستضعفان و ستمدیدگان بر ظالمان و طاغوتیان.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها