چهل‌سالگی سرو/ وصیت‌نامه فرمانده شهید پدافند هوایی قرارگاه نجف اشرف:

مبارزه با نفاق را با قاطعیت دنبال کنید

فرمانده شهید حمیدرضا سلامت در فرازی از وصیت‌نامه خود آورده است: در تبلیغ اسلام و انقلاب و خط امام و مبارزه قاطع با شرک و نفاق لحظه‌ای از تلاش باز نایستید.
کد خبر: ۴۱۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ - 30August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، شهید «حمیدرضا سلامت» فرمانده پدافند هوایی قرارگاه نجف اشرف در نهم خرداد ۱۳۴۲ در مشهد متولد شد.

وی در جریان مبارزات مردم انقلابی مشهد بر علیه نظام طاغوت دوشادوش امت خداجو در اکثر راهپیمایی‌ها شرکت فعال داشت.

شهید سلامت پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حین تحصیل همچنان به عنوان بسیجی در پایگاه مسجد محل در جهت تداوم راه شهدا و انقلاب فعالیت داشت.

وی با آغاز جنگ تحمیلی و پس از اخذ دیپلم، جهت دفاع از انقلاب و میهن اسلامی در برابر هجوم وحشیانه داوطلبانه عازم شهر کرمانشاه و به گردان پدافند هوائی غرب کشور ملحق شد.

شهید سلامت معتقد بود همه باید برای دفاع از انقلاب و دین و ناموس به جبهه برویم و دشمنان باید بدانند که پیروزی با ماست، زیرا ما از اسلام دفاع می‌کنیم و حقانیت با پیروزی اسلام به اثبات می‌رسد.

وی پس از طی آموزش تخصصی پدافند هوایی با عنوان خدمه توپ، فرمانده قبضه، فرمانده آتشبار در جبهه‌ غرب انجام وظیفه کرد. با توجه به استعداد و نبوغی که این شهید والامقام از خود نشان داد بعد از مدتی به فرماندهی پدافند هوایی قرارگاه نجف اشرف منصوب شد.

«حمیدرضا سلامت» در ۹ مرداد ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۳ در منطقه قلاویزان به شهادت رسید و پیکر مطهرش در بهشت رضا آرام گرفت.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

اصولاً انسان در جهان‌بینی اسلامی شخصی است مسئول که به خودش تعلق ندارد لذا آفریده نشده‌ایم تا راحت باشیم و آنچه خودمان خواستیم انجام بدهیم بلکه آفریده شده‌ایم تا در این جهان آزمایش بشویم تا تفکر کنیم در آفاق و انفس. تزکیه شویم و خودمان و خدا را بشناسیم و سپس فقط خدا را عبادت کنیم و در راه او که طریق کمال انسانیت است حرکت کنیم، لذا در این رهگذر ما را چه باک که در راه خدا-که احیای اسلام است- ده‌ها مرتبه تکه‌تکه شویم.

من در راهی حرکت کردم که انتهای آن حکومت وارثان حقیقی بر زمین یعنی مستضعفان است و بسیار خوشحالم که جانم را نثار اسلام و مکتب محمد (ص) و علی (ع) می‌کنم.

از شما خواهش می‌کنم که قدر این نایب حضرت مهدی (ع) را بدانید که اطاعت او واجب است. برادر عزیزم! اسلحه‌ام را برگیر و راه من را ادامه بده و به دوستانم بگو که آنها هم در این راه گام بردارند.

در تبلیغ اسلام و انقلاب و خط امام و مبارزه قاطع با شرک و نفاق لحظه‌ای از تلاش باز نایستید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار