وصیتنامه شهید «مجید فیلی»؛

خونِ من وصیت من است

شهید مجید فیلی در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: فقط مادر عزیز خواهش می کنم هر کس پرسید وصیت مجید چه بود بگو : مجید تأکید بسیار دارد که بگوید: «خون من، وصیت من است».
کد خبر: ۴۱۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ - 30August 2020

خونِ من وصیت من استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «مجید فیلی» در 1341/5/1 در خرمشهر دیده به جهان گشود و در 21 شهریور سال 1361 در خرمشهر به شهادت رسید و پیکر پاکش در گلزار شهدای بهشت صادق (ع) شهر بوشهر به خاک سپرده شد.

بسم رب الشهداء والصدیقین

وصیتنامه شهید

هرگاه با شهید مجید فیلی از وصیت نامه  سخنی به میان آمد، اول لبخندی می زد و بعد می گفت در هر نامه ای که برای شما می فرستم چند کلمه ای می نویسم.

در نامه هایش از اسلام و دینداری و پیروزی از رهبر انقلاب یاد می کرد می نوشت: هر گاه به جبهه پا می گذارد عالم خاکی را فراموش می کند، مرا هیچ وقت با غصه و اندوه و گریه یاد نکنیدکه روح مرا اذیت خواهد کرد.

هر گاه مرا یاد می کنید با خنده و چهره ای شاد مرا یاد کنید، فقط به من فکر نکنید همه رزمندگان را مجید فیلی بدانید و از پشتیبانی از انقلاب و رهبر غافل نباشید.

و بالاخره در نامه ای خطاب به مادرش: مادر همان طور که من به تو و پدرم افتخار می کنم که مرا سالم و آمادة خدمت به دین و وطن پرورش دادید.

می خواهیم شما هم به من افتخار کنید، من که زن یا بچه ای ندارم که وصیتی بنویسم، فقط مادر عزیز خواهش می کنم، هر کس پرسید وصیت مجید چه بود بگو: مجید تأکید بسیار دارد که بگوید: «خون من، وصیت من است»

«خونِ من، وصیت من است»

والسلام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار