فرمانده سپاه ناحیه ساری معارفه شد

در مراسمی که صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران در حسینیه عاشقان کربلا برگزار شد، سرهنگ «سید ابراهیم شریفی» به عنوان فرمانده سپاه ساری معارفه شد.
کد خبر: ۴۱۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ - 31August 2020
فرمانده سپاه ناحیه ساری معارفه شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان ساری صبح امروز با حضور آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران، جانشین فرمانده سپاه کربلا، فرماندار و شهردار مرکز استان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در حسینیه عاشقان کربلا برگزار شد.

سرهنگ «حسین محمدرضایی» جانشین فرمانده سپاه کربلا در این مراسم ضمن تسلیت و تعزیت شهادت اباعبدالله الحسین (ع) با اشاره به اینکه امام حسین (ع) به شهادت رسیدند تا ما زندگی سعادتمندانه داشته باشیم، اظهار داشت: امام حسین (ع) و محرم تمام هویت و مولفه قدرت نظام اسلامی است و ۴۰ سال با الگوگیری از فرهنگ امام حسین (ع) توانستیم توطئه‌های دشمنان راخنثی کنیم.
 
سرهنگ رضایی با بیان اینکه دشمن در هرشرایطی دشمنی می‌کند، افزود: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب نشان دادند چشم دیدن  انقلاب و نظام اسلامی را ندارند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه نباید با جبهه دشمن همنوا شد، ادامه داد: هیچ چیز نمی‌تواند ملت ما را از امام حسین (ع) جدا کند و این جهالت و حماقت است که مولفه اصلی کشورمان را تضعیف کنیم.

سرهنگ رضایی با تاکید بر اینکه شیعه، ریشه در عاشورا و شهادت دارد، افزود: همه تکلیف داریم تا مملکتمان را ضعیف نکنیم و  باید فرهنگ حسینی را برای مقابله با دشمن گسترش دهیم.

به گفته جانشین فرمانده سپاه کربلا باید فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل امروز، به ویژه جوانان و نوجوانان گسترش داده و در راستای حفظ ارزش‌های انقلابی و تقویت گرو‌های جهادی گام برداریم.
 
در این مراسم سرهنگ سید ابراهیم شریفی فرمانده سپاه تنکابن به عنوان فرمانده سپاه ساری معارفه شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها