نماینده ولی فقیه در مازندران:

سپاه مظهر ایثار، جهاد و شهادت است

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» با تاکید بر اینکه هر جا انجام وظیفه می‌کنیم جبهه خون است و در این جبهه به عوامل جبهه شمشیر اجازه نفوذ ندهیم، گفت: سپاه مظهر ایثار، جهاد و شهادت است و باید این عوامل را در خود تقویت کند.
کد خبر: ۴۱۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸ - 31August 2020

سپاه مظهر ایثار، جهاد و شهادت است / اجازه نفوذ به عوامل جبهه شمشیر ندهیمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان ساری در حسینیه عاشقان کربلا اظهار داشت: روز یازدهم محرم روز اسارت آل الله است  روزی که به اهل بیت امام حسین (علیه السلام) بسیار سخت گذشت.

محمدی لائینی با بیان اینکه امیدواریم همه ما با الگو گیری درست از زندگی آل الله پیرو ائمه اطهار باشیم، افزود: محرم امسال شاهد عزاداری جانانه شور و شعور حسینی همراه با رعایت مسائل بهداشتی بودیم که نشان دهنده ولایتمداری و ولایت پذیری در راستای کیفیت عزاداری بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با اشاره به اینکه در دنیا دو جبهه خون و شمشیر  داریم، خاطرنشان کرد: ماه محرم ماهی است که خون برشمشیر پیروز شد که جبهه حق است و اینکه جبهه شمشیر جبهه، تزویر، مکر، حیله است که در جبهه حق همه با خون خود در مقابله جبهه استکبار می‌ایستند و برد و غلبه با این جبهه است.

محمدی لائینی با تصریح بر اینکه فرمانده سپاه در استان، شهرستان، مسئولین در تمام رده‌ها در جبهه خون هستند، اضافه کرد: فرماندهان باید جایگاه خود را بشناسند چرا که ما ملت امام حسینیم و امام حسین (علیه السلام)  مظهر خون خداست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه هر جا انجام وظیفه می‌کنیم جبهه خون است، ادامه داد: در این جبهه به عوامل جبهه شمشیر اجازه نفوذ ندهیم.

محمدی لائینی در پایان یادآور شد: سپاه مظهر ایثار، جهاد و شهادت است و باید این عوامل را در خود تقویت کند.

امروز جمهوری اسلامی نماینده جبهه حق مقابل استکبار است

سرهنگ «سید ابراهیم شریفی» در این مراسم گفت: ‌کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا یعنی هر روز، صحنه تقابل جبهه حق و باطل است.

فرمانده سپاه ساری با تاکید بر اینکه باید بدانیم انقلاب اسلامی از عاشورا الگوگرفته است افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده جبهه حق مقابل استکبار ایستاده است که این امر مجاهدت می‌خواهد.

شریفی در ادامه با تصریح بر اینکه مجاهدت همیشه دشمن دارد، اضافه کرد: ‌مجاهد فی سیبل الله همیشه در حال مبارزه است و  هیچگاه خسته نمی‌شود که یقینا با پشتکار و ایثار می‌توان این انقلاب را با رستگاری به صاحب زمان (اروحناه له فداه) رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار