امام‌جمعه شبستر؛

تکریم خانواده‌های شهدا، وظیفه‌ای ملی است

حجت‌الاسلام‌ «کیانی» در دیدار با خانواده‌های شهیدان «ستاری» و «بایرام‌زاده» گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگری‌ها و رشادت‌های آنان و الگو  قرارداد آنان در تمام زمینه‌ها و تکریم خانواده‌های آنان وظیفه ملی است.
کد خبر: ۴۱۳۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ - 31August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین «یونس کیانی»، امام جمعه شبستر روز با خانواده‌های شهیدان والامقام «علی‌اکبر ستاری» و «علی‌اصغر بایرام زاده» دیدار و از آنان تکریم کرد.

حجت‌الاسلام‌ کیانی در این دیدار ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین به صبر و استقامت خانواده و والدین معظم شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: شهید نظر می‌کند به وجه الله، یعنی اینکه شهید در راستای رضایت حق قدم برداشته و به همین دلیل خدا همیشه به او نظر دارد و جایگاهش بهشت خواهد بود.

وی ادامه داد: به ‌یقین، زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگری‌ها و رشادت‌های آنان و الگو  قرارداد آنان در تمام زمینه‌ها و تکریم خانواده‌های آنان وظیفه ملی است.

امام جمعه شبستر تصریح کرد: اکنون وظیفه ماست که درراه و مسیر شهدا که مسیر عزت و افتخار است گام برداریم و حرمت خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان را حفظ کنیم، حفظ این حرمت یعنی تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یعنی اینکه راه شهادت راه عزت است و خانواده معظم شهدا و ایثارگران نزد ملت ایران عزیز هستند.

گفتنی است، «شهید علی‌اصغر بایرام زاده» در تاریخ 3 دی‌ماه 1367 در منطقه فکه و «شهید علی‌اکبر ستاری» در تاریخ 23 تیرماه 1367 در منطقه دهلران به فیض شهادت نائل‌آمده‌اند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار