حجت‌الاسلام «خسروی‌راد» خبر داد؛

کتاب «نور علم و شکوه عمل» منتشر شد

مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت: کتاب «نور علم و شکوه عمل» شامل خاطرات و سیره حضرت آیت‌الله سید «جواد مدرسی»، منتشر شد.
کد خبر: ۴۱۳۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ - 31August 2020

حجت‌الاسلام «خسروی‌راد» مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در کتاب «نور علم و شکوه عمل» به خاطرات و سیره حضرت آیت الله سید «جواد مدرسی» پرداخته شده‌است.

وی ادامه داد: آیت الله سیدجواد مدرسی که از حامیان جدی رزمندگان در طول دفاع مقدس بود خاطرات زیادی را از خود به جای گذاشته‌است.

حجت‌الاسلام خسروی‌راد افزود: نقش این عالم بزرگوار در انقلاب و مخالفت با طاغوت نیز قابل توجه است که در یک فصل از کتاب به آن پرداخت شده‌است. این کتاب در مرحله اول به کوشش «محمدعلی رخ» و سپس با زحمات سید «محمدرضا صدرالساداتی» به نتیجه رسیده‌است.

مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با اشاره به اینکه احوالات این عالم بزرگ را، در این کتاب 604 صفحه‌ای می‌توان یافت، تصریح کرد: سازمان حفظ و نشر آثار مشارکت روحانیون در دفاع مقدس یزد، با پیگیری بیش از دو سال این کتاب را به جامعه حوزه‌های علمیه و همه پژوهندگان علم و حقیقت تقدیم می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار