باید با پیوستن دوباره به برجام برنامه هسته‌ای ایران را محدود کنیم

قانونگذار مجلس نمایندگان آمریکا گفته کشورش باید با پیوستن دوباره به برجام برنامه هسته‌ای ایران را محدود کند.
کد خبر: ۴۱۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴ - 31August 2020

باید با پیوستن دوباره به برجام برنامه هسته‌ای ایران را محدود کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «خواکین کاسترو»، قانونگذار دموکرات ایالت تگزاس در مجلس نمایندگان آمریکا خواستار محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران از طریق پیوستن دوباره واشنگتن به توافق «برجام» شده است.

خواکین در ویدئویی که در حساب کاربری خود در توئیتر از مصاحبه‌اش با یک رسانه آمریکایی منتشر کرده می‌گوید: «من به اینکه چند سال پیش از برجام حمایت کردم افتخار می‌کنم و فکر می‌کنیم باید بار دیگر به این توافق ملحق شویم.»

این قانونگذار دموکرات آمریکایی اضافه کرد: «توافق هسته‌ای ایران از منظر هدف‌هایی که ما وارد آن شدیم کارساز بود؛ هدف این توافق، مهار برنامه هسته‌ای ایران بود.

وی اضافه کرد: «فکر می‌کنیم منع اشاعه هسته‌ای به نفع همه ما است و آن توافق در مهار توافق هسته‌ای ایران موفق بود. متأسفانه می‌بینیم که رئیس‌جمهور ترامپ از این توافق خارج شده و اکنون در اقدامی مضحک می‌خواهد از مفاد این توافق برای بازگرداندن تحریم‌ها [علیه ایران] استفاده کند.»

خواکین گفت: «همان‌طور که قبلاً هم گفته‌ایم این رویکرد باعث ایجاد هرج و مرج شده و کمکی به ایجاد ثبات در منطقه نکرده است.»

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار