شب‌های دلدادگی و عزاداری مردم اهواز در جوار شهدای گمنام

جوانان انقلابی اهواز به همراه خانواده های متدینشان هر شب در جوار مزار شهدای گمنام با رعایت اصول بهداشتی در سوگ سرور و سالار شهیدان عزاداری می کنند.
کد خبر: ۴۱۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸ - 31August 2020

شب های دلدادگی و عزاداری مردم اهواز در جوار شهدای گمنام

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، این روزها حال و هوای مردم عزادار سیدالشهدا (ع) در خوزستان رنگ و بوی غریبانه ای گرفته است.

محدودیت های ناشی از تجمعات پرشور مردم متدین خوزستان باعث نشده که اهالی پایتخت دفاع مقدس برنامه های عزاداری و مراسم سوگواری شب شام غریبان حضرت سیدالشهدا (ع) را نادیده بگیرند.

یکی از نقاطی که جوانان پرشور محله فاز سه کورش اهواز برنامه های فرهنگی و سوگواری جانسوزی را برپا و تدارک دیده اند پارک دولت در منطقه سه شهرداری اهواز است که مزین و متبرک به وجود و حضور دو شهید گمنام است.

جوانان انقلابی این محله به همراه خانواده های متدین اهوازی هر شب در جوار مزار شهدای گمنام با رعایت اصول بهداشتی در سوگ سرور و سالار شهیدان عزاداری می کنند.

یادمان شهدای گمنام این منطقه که به همت «مهدی مرادحسینی» شهردار این منطقه به شکلی زیبا در دل این پارک ساخته شده است همچون گوهری درخشان محفلی شده است برای کسانی که برای آرامش دلشان دل به خلوت با یاد شهدا بسته اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار