فرمانده ناحیه مرکزی یزد:

توزیع ۵۰۵ بسته لوازم التحریر و نوشت افزار بین دانش آموزان بی بضاعت

سرهنگ پاسدار «عباس جوکار» در آغاز رزمایش کمک مومنانه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ناحیه مرکزی یزد گفت: تعداد ۵۰۵ بسته لوازم التحریر و نوشت افزار، در آستانه بازگشایی مدارس بین دانش آموزان بی بضاعت و محروم ناحیه یک آموزش وپرورش یزد توزیع شد.
کد خبر: ۴۱۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶ - 01September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ پاسدار «عباس جوکار» فرمانده ناحیه مرکزی یزد در آغاز رزمایش کمک مومنانه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ناحیه مرکزی یزد گفت: از مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک و همکارانی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در اجرای این فریضه مهم، یاری کردند کمال تقدیر و تشکر را داریم و امیدواریم به همت مسئولین و دست اندرکاران، این عمل مهم و بشردوستانه به همه مدارس تسری یابد.

جوکار در ادامه با بیان و تشریح ابعاد و ضرورت رزمایش‌های کمک مومنانه افزود: نذورات و پذیرایی‌ها بویژه در ایام محرم الحرام باید به سمت و سوی کمک‌های نوع دوستانه به محرومین جامعه هدایت شود؛ این یک مدا و الگوی جدید و کارامدی است که باید تمام جامعه را فراگیرد.

فرمانده ناحیه مرکزی یزد بیان کرد: تمام تلاش ما این است که دانش آموزان محروم احساس کوچکترین کمبودی برای ادامه تحصیل خود نداشته باشند و بتوانند بحول وقوه الهی با شرایطی مساعد مدارج عالیه تحصیلی را طی نمایند.

وی در پایان از حوزه خواهران شهدای دانش آموز ناحیه مرکزی یزد و از مدیریت مدرسه متوسطه دوره اول، «ولی شاهی» به دلیل اجرای این رزمایش بزرگ و موثر در جامعه، تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: به همت بسیج خواهران شهدای دانش آموز ناحیه مرکزی یزد، این رزمایش بزرگ کمک مومنانه ویژه توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان کم بضاعت و محروم شهرستان صورت گرفت که در این رزمایش بسته‌های لوازم التحریر به مبلغ ۱۵ میلیون تومان بین دانش آموزان محروم ناحیه یک آموزش و پرورش توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار