نماینده ولی فقیه در سپاه:

شهید سلیمانی الگوی تربیت‌یافتگان مکتب عاشوراست/ از مقابله با استکبار خسته نمی‌شویم

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان الگوی تربیت‌یافتگان مکتب عاشورا یاد کرد و گفت: خداوند شهادتی برای شهید سلیمانی رقم زد که والاترین شهادت‌هاست.
کد خبر: ۴۱۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸ - 01September 2020

بازدید حاجی‌صادقی از پایگاه فتح هوانیروز سپاهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پایگاه فتح هوانیروز سپاه بازدید کرد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در جمع فرماندهان و کارکنان این پایگاه با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان الگوی تربیت‌یافتگان مکتب عاشورا یاد کرد و گفت: حاج قاسم عمر با برکت خود را به تلاش و مجاهدت در راه خدا گذراند و خداوند شهادتی برای شهید سلیمانی رقم زد که والاترین شهادت‌هاست.

نماینده ولی فقیه در سپاه راه و طریق امام حسین (ع) را الهام‌بخش و درس‌آموز برای تمامی ادوار توصیف و تأکید کرد: از ایستادگی برابر استکبار و دشمن ظالم و زورگو و نیز خدمت به ملت عزیز ایران اسلامی خسته نمی‌شویم.

بازدید از مراکز تخصصی پایگاه فتح هوانیروز از برنامه‌های نماینده ولی فقیه در سپاه و هیات همراه بود.

در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه، حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی را همراهی می‌کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها