چهل‌سالگی سرو/

برگزاری محفل خاطره‌گویی دفاع مقدس در اردبیل

محفل خاطره‌گویی دفاع مقدس با خاطره گویی «هوشنگ عبدی» از پیشکسوتان دفاع مقدس و مدافع حرم در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ - 01September 2020

برگزاری محفل خاطره گویی در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، امروز محفل خاطره‌گویی دفاع مقدس با خاطره‌گویی «هوشنگ عبدی» پیشکسوت و جانباز دفاع مقدس و مدافع حرم در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.

در ابتدای این محفل، «حاتم رسولی» مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: خاطره‌گویی یکی از مهمترین و بهترین روش‌های نشر ارزش های عاشورایی دفاع مقدس است و اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل بر برگزاری منظم و مستمر این جلسات تأکید دارد.

رسولی افزود: خاطره‌گویی از اثرگذارترین و مستند ترین روش‌های اشاعه فرهنگ دفاع مقدس است که علاوه بر اشاعه این فرهنگ، باعث جلوگیری از تحریف آن نیز می‌شود.

در ادامه این محفل، «هوشنگ عبدی» از پیشکسوتان و جانبازان دفاع مقدس و مقاومت، به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم پرداخت.

عبدی با اشاره به اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس و شیفتگان این فرهنگ، از اولین داوطلبان و شهدای جبهه مقاومت بودند بیان داشت: تشکیل جبهه مقاومت و جرأت ایستادگی در مقابل عوامل استکبار از برکات دفاع مقدس است و به راستی ابهت ابرقدرتهای شرق و غرب در دفاع مقدس شکسته شده است.

این جانباز دفاع از حرم گفت: قدرت ایمان و توسل به ائمه اطهار(ع) و استفاده از تجارب دفاع مقدس رمز ایستادگی و پیروزی در برابر جبهه کفر تکفیری و اربابان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای آنان بود.

عبدی در ادامه به بیان خاطراتی از شهیدان مدافع حرم«حسین بادپا» و «مصطفی صدر‌زاده» و «نادر حمیدی» و «عباس عبداللهی» پرداخت و از خلوص نیت و شجاعت آنان خاطراتی را برای حاضران نقل کرد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار