شهید على اصغر روشناس: همیشه توکل به خدا کنید، از خدا یارى بخواهید

شهید على اصغر روشناس در وصیت‌نامه خود آورده است: اى عزیزانم همیشه توکل به خدا کنید که خدا شما را یارى خواهد کرد و در برابر منافقان همچون زینب کبرى باشید. امام را دعا کنید که جوانان این مملکت را از پرتگاه به اوج انسانیت رساند.
کد خبر: ۴۱۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷ - 01September 2020

شهید على اصغر روشناس: همیشه توکل به خدا کنید، از خدا یارى بخواهیدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید على اصغر روشناس:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود به محضر پاک آقا امام زمان‌منجى انسان‌ها و با سلام و درود به محضر بزرگ رهبر جهان اسلام پیر جماران حامى محرومان امام امت و بنیانگذار جمهورى اسلامى و سلام و درود بر ملت شهیدپرور همیشه در صحنه و سلام و درود به ارواح پاک طیبه شهدا مجروحین، مفقودین و اسرا و جانبازان و رزمندگان ظفرمند جبهه‌هاى توحید.

خدمت پدر و مادر عزیزم سلام عرض مى کنم و پیروزى شما را از درگاه خداوند متعال در تمامى کارهایتان و صبر و استقامت در امتحان‌هاى الهى خواستارم.

امام براستى آن قلب تپنده اسلام است که ما را از آن دنیاى گمراهى بیرون کشید خدا را شکر که بر ما منت نهاد و ملت ما را به صراط مستقیم هدایت کرد.

بدانید که عده‌اى مى‌خواهند به این انقلاب ضربه بزنند چه فکر باطلى این ملت هیچگاه نخواهد گذاشت خون جوانان حزب‌اللهى خود از بین برود.

اى عزیزانم همیشه توکل به خدا کنید که خدا شما را یارى خواهد کرد و در برابر منافقان همچون زینب کبرى باشید. امام را دعا کنید که جوانان این مملکت را از پرتگاه به اوج انسانیت رساند.

پروردگارا فرج حضرت آقا امام زمان را نزدیک بگردان و عمری پربرکت به امام عطا کن. امت اسلامى را به راه راست هدایت فرما.

پروردگارا به عقل و تفکر امت اسلام بیفزا تا علم را بیاموزند هم تو را بشناسند و هم چگونه زیستن را بیاموزند و هم حق مظلومین را از دست ستمگران بگیرند.

پروردگارا دور کن از ما خودخواهی‌ها،کبر و غرور و حسد و تمامى چیزهایى که حرام است.

پروردگارا آنها در سرزمین اسلام یا آگاهانه یا ناآگاهانه کارى بر خلاف اسلام و جمهورى اسلامى مى‌کنند اگر مى شود آگاه کن و اگر نمى‌شود سرنگونشان کن.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار