مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان خبر داد؛

تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان گلستان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، بنا داریم تا با تجلیل و تکریم پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس استان گلستان از سال‌ها مجاهدت و ایثارگری آنان قدردانی کنیم.
کد خبر: ۴۱۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ - 01September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه شورای پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس استان گلستان با حضور سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس استان امروز در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان برگزار شد.

تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس گلستان

در ابتدای این جلسه سرهنگ «کاظمی» اظهار داشت: در چهلمین ساگرد دفاع مقدس و تاکیدات تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، بنا داریم با تجلیل و تکریم پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس استان گلستان از سال ها مجاهدت و ایثارگری آنان قدردانی به عمل آوریم.

وی افزود: پیرو دستور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مصوبه دومین شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان، همایش تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با رعایت نکات بهداشتی در هفتم مهر مصادف با روز فرماندهان و پیشکسوتان با حضور پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، بسیجیان، کادر درمانی، جهاد سازندگی، روحانیون، هنرمندان و زنان ایثارگر در مرکز استان و تمام شهرستان‌های تابعه برگزار خواهد شد.

کاظمی گفت: در صورتی که با توجه به شرایط کرونایی استان، به هر دلیل اجرای برنامه به طور کامل امکان‌پذیر نباشد در همه شهرستان‌های تابعه استان، مسئولان ادارات و نهادها به اتفاق یک نفر از پیشکسوتان شاخص دفاع مقدس شهرستان و به نمایندگی از ستاد نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان، به منزل پیشکسوتان دفاع مقدس رفته و ضمن دیدار و سرکشی، لوح سپاس و هدیه را اهداء کنند.

در پایان هر یک از اعضای جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص نحوه اجرای این همایش ارائه دادند.

تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس گلستان

تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس گلستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها